35.Bölüm

70.2K 3.3K 1.7K
                                    

📍Hoş geldiniiiiiiizzzzzzzz

Ehehehhehehee

Bölüm belirtilen uyarıdan itibaren yetişkin içerik içerir. Yaşı küçük olanların ve rahatsız olacak kişilerin okumaması rica olunur. Şimdiden uyarayım da eğk veğk eden olursa valla silerim yorumları, sevmiyorsanız kaydırınız geçiniz.

Neysee..

Bence rekor oy gelir bu bölüme ne dersiniz jsmsöclslx

Bu arada 33. Bölüm yetim gibi az oyla kalmış elinden tutmak isteyen olursa diye yazayım şöyle znamxlsllx

⭐ 1700 oy
💭 1300 yorum

Şuraya bir 🔥 emojisi alalııımm..

Keyifli okumalar ❤️

******
35.Bölüm

******

"Çıkaralım mı ki gelinliği?" pencereyi gözleyen kızlar tek tek Züleyha'ya dönünce açıklama ihtiyacı hissetti genç kız, "Yani gecelikle falan mı bekleniyor damat? Pek bilmiyorum ben."

Dudağını aşağı büktü Hatice, "Gelinlikle bekler herhalde ya, duvağını açacak yüz görümlüğü yakacak ya.."

"Haa evet o da var.." dedi dudağını aşağı bükerek, ortamda gergin bir bekleyiş vardı, "Ben abdesti namazı düşünmüştüm.."

"Yok canım enişte yardım eder çıkarmaya, ipi var zaten arkada Nare çözemez o çözer.." dedi Hilal. Onun sözleriyle perdeyi biraz daha yüzüne doğru çekerek kızaran yanaklarını sakladı Nare.. Dudaklarını dişliyor, sabırsızlıkla artık kocası olan Aslan'ın gelişini bekliyordu.

Aklına gelen görüntüler, düşünceler ve karnındaki garip ağrı hiç yardımcı olmuyordu kendisine.. Bu gecenin nasıl geçeceğini oldukça merak ediyor, heyecandan ölecek gibi hissediyordu..

Hem Aslan ne zamana gelecekti ki? Nare düğün alanında ayrıldıktan hemen arkasından gelmesi lazımdı..

Seyyarla ışıklandırılan yoldan kimsenin gelmediğini görünce perdeyi kapatarak kızlara döndü, gelinliğinin eteğini düzeltme bahanesiyle yüzünü eğdi aşağı, hala kızarıktı yanakları..

Eğmese yarı sırıtkan halde duran arkadaşları ve Züleyha'ya epey dalga konusu olacaktı.. Zaten Aslan'ın karşısında hayli utanacakken bir de erkenden kızlara karşı yaşamak istemiyordu bunu..

Ayağındaki ökçeli ayakkabılarına dikkat ederek koltuğa oturdu, kızlar yanında olduğu için yatak odasına geçmemişti.. Henüz pek bir anı yaşayamadıkları odada sadece bu akşamdan beri kocası olan Aslan'a anıları kalsın istiyordu..

Başka bir insanın izini taşımamalıydı o oda.. Özeldi. Ve evet heyecanının yanında bunu da düşünüyordu Nare, kendi elleriyle yerleştirmişti o odayı.

"Biraz sesler geliyor sanki.." duraksadı Hatice, kulak kabarttı seslere, "Aha! Müzik de kesildi! Gelir şimdi damat!"

Kızlar hep bir ağızdan sanki kendi düğünleri gibi telaşlı sesler çıkararak Nare'nin yanında bitti.. "Bak, sakin ol tamam mı!?"

"Evet çok sakin ol!? Ben evlenmeden önce annem öğütlediydi.. Sakın kendini kasma, zaten Aslan enişte anlar seni.. Korkarsan falan kesin söyle hiç susma!"

Kızların garip telaşına gülmek istese de tuttu kendini Nare, başını salladı onları dinlediğini belli ederek, "Tamam.. Ama ilk önce nasıl olacak, abdest alıp namaz kılacağız değil mi?" diyerek sıralamayı tekrar öğrenmeye çalıştı.

DİVANELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin