📍Hoş geldiniiiiiiizzzzzzzz
Sınırlar baya hızlı geçiliyor maşallah diyeyim jskdkskd
⭐ 610 oy
💭 400 yorumKeyifli okumalaaar... ❤️
#Bu bölüm asgari miktarda yakınlaşma içerir.
*******
Nare söylediklerinden sonra eli belinde bir o yana bir bu yana dolaşan adama baktı gözlerini bıkkınca büyütüp ayaklarını bıkkınca sallayarak. O adamdan korktuğu söylenemezdi, hatta bu durumu fazla önemsemek dahi istemiyordu.
Ama belli ki Aslan'a göre oldukça önemliydi, sinirli görünüyordu.
"Geçmişini si**iğimin iti."
Baya sinirliydi..
"Haysiyetsiz. Bir gram şeref olsa benim karşıma çıkardın p*ç soyu!!"
Baya baya sinirli...
Nare dudaklarını içeri doğru bastırarak baktı Aslan'a, oturduğu yerde ayaklarını salladı yine. Onun bu tepkileri oldukça doğaldı ama buluşmalarını da böyle geçirmek istemiyordu Nare.
Sonuçta Celil kimdi ki onu düşünüp yalnız kaldıkları sayılı zamanı bile boş lafları için sıkıntıya girerek mahvedeceklerdi?
Bir de Aslan'ın küfür etmesine pek alışkın değildi. Genelde yanındayken konuşmalarına dikkat eder Samet'le bile güzel güzel konuşurdu.
Bıkkın bıkkın ofladı Aslan'ın dikkatini çekmek için. Ama adam hala döneliyordu sinirli sinirli. Züleyha'ya benzemek pahasına dikkat çekmek için yine ofladı Nare..
"Aslan gelsene yanıma." diyerek hem sıkıldığını bariz belli etti hem de oturağın yanındaki boş yere elini vurdu iki kere. Hemen yanı başına otursun istiyordu.
İnşası devam eden evlerinin yanına gelmişlerdi, bir dut ağacının altındaki oturakta oturmuş konuşuyorlardı az önceye kadar. Daha doğrusu Nare başına geleni anlatana kadar..
Yine ayaklarını salladı oturduğu yerde, bu oturağı da Aslan yaptırmıştı. Elinde olmadan güldü Nare.
Genç adam hala kendi kendine konuşuyordu. Sinirleniyor, eliyle alnını ovuyor, sonra ellerini cebine sokuyor, ensesini ovuyor, siniri artınca küfür ediyordu. Söylene söylene dolaşıyordu işte.
Ama Nare'nin bunu normal insan gözüyle görmesine imkan yoktu o an. Sevdiği adamın sinirli hali ayrı bir çekici geliyordu nedense gözüne.
Aslan'a en son böyle baktığında samanlıktalardı ve pek de masum şeyler olmamıştı, o yüzden kendini dizginlemeye çalışıp yutkundu. Gözlerini kaçırdı onun daha bir etkileyici görünen halinden.
"Az sinirim geçsin geleceğim."
Derin nefesler alıp sakinleşmeye çalıştı Aslan. Boynunu sağa sola yatırıp gerilen bedenini rahatlatmaya çalıştı.
Ama nafile...
Adamı dövdüğü yetmemiş, sürdüğü yetmemiş, yine dövdüğü yetmemiş Nare'nin karşısına çıkmıştı. Sinirine hak veriyordu, hiçbir zaman onu işinden atmaya kadar ileri gitmezdi Aslan. Kendi ailesini düşündüğü kadar başkasının ailesini de düşünür, kim aç kim açıkta kalacak diye vicdan yapardı.
Ama Mehmet düşünmemişti. Başta ona da çok kızmıştı ama Celil'in dosyasını önüne atınca hak da vermişti, o da Mehmet'i dövdükten sonraydı işte. Pek sağlıklı bir adam değildi Celil. Vücudunda olan bir sıkıntı değildi bu, bazı hastane raporları değiştirilmişti onun hakkında, birkaç testin sonucu. Hem de yüksek bir makamdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİVANELİ
Ficção AdolescenteKöy işi aşk... Hikaye 90'lı yıllarda Karadeniz'in bir köyünde geçmektedir. Ama Karadeniz şivesi barındırmaz.. 🚜🍉🏚