30.Bölüm

43.6K 2.7K 1K
                                    

📍Hoş geldiniiiiiiizzzzzzzz 

Bu arada konuşmaya başlamadan medyadaki gelinliği de sorayım nasıl sizce?? 👰

Oh be sonunda yayınlıyorum sjslakdşsmds

Sanırım duraklamamın nedeni uzun zamandır düzenleme işinde olmamdı. Bunlar zaten önceden yayınlanmış bölümler olduğu için kendimde bir tereddüte düşmüyordum.. Ama şimdi bu bölümi sıfırdan yazınca her kelimede düşünüyorum sjdksk

Önceki bölümün sınırı 700 dü ve şu an gelen oy sayısı 814

BEN ÇILDIRWAK

Ama aynı zamanda kutlamak.. 🎉🎉

Çok teşekkür ederim hepinize yanımda olduğunuz, destek verdiğiniz için... ❤️ Bu bölüme de sınır koymak istiyorum, sizden çok beni motive ettiğini fark ettim çünkü ndmsmd

⭐ 810 oy
💭 600 yorum

Benim içime sinen bir bölüm oldu, umarım siz de beğenirsiniz kalpklap

Şuraya emojimizi alalııım 🚜🍉🏚

Keyifli okumalaaar ❤️










*******

30.Bölüm

*******

"Aslında bu gelinlik çok güzelmiş. Ama..." Aslan'ın keskin bakışları altında göğsünü ve omuzlarını tam kapatamayan tülü birazcık düzeltti. Her şeyi görünüyordu!

"Ama?"

"Off." Düzeltme işini bırakarak hemen yanında duran Aslan'a yaklaştı, "Ama baksana buraları çok açık..." dedi tüllü yerleri göstererek, "İçim görünüyor hep Aslan."

Aslan Nare'nin gösterdiği 'içini gösteren' yerlere baktı keyifle, bu keyfinin bir nedeni ise gelinlikçide pek kimsenin olmamasıydı tabii. İyi denk gelmişti. Eliyle dudağının kenarını kaşıyıp iyice bir inceledi gelinliği..

"Çok güzel görünüyor aslında.." dedi kızı biraz utandırarak, o alıcı kuş bakışlarını takmıştı yine gözlerine, "Tenin de epey hoş.. İnsanın baktıkça bakası geliyor.." bir iki adım yaklaşıp tülün üzerinden okşadı omzunu, süze süze baktı Nare'nin hafif perdelenmiş tenine.

Nare'nin konuşmak için ağzını açtığını görünce hazırlıksız olduğu o anda belinden tutup çekti kendine, gelinliğin omzundaki ve boynundaki tüllere parmak ucuyla dokunup şaşıp kalan Nare'ye döndürdü gözlerini, "Rahatsız ediyorsa tüllerini kestirelim bunun.. Ama..."

Genç kızın kesilen nefesini duyunca gülümsedi, "Düğünde değil de..." dudağına doğru yaklaşıp kıyısından dönerek kulağına usulca fısıldadı, "Belki düğünden hemen sonra giyersin? Benim için.."

Nare biraz durdu Aslan'a dediğini anlayabilmek için, böyle yakın olduğu, nefesinin tenine vurduğu zamanlarda yüreği fazla meşgul oluyor, aklını kullanmaya yer kalmıyordu, "Hı?"

Nare'nin anlaşılmaz cevabından sonra Aslan'ın eğlenir ifadesi de hepten değişti, yüzü istekli, hasret dolu bir hal aldı.. Ama öyle temasa hasret bir istek değildi, Nare'yi sevme isteğiydi. O böyle şaşıp kalınca nedensizce tatlı geliyordu gözüne. Saçlarını okşamak, yanaklarını sevmek, dizine yatırıp mutlu olduğunu seyretmek istiyordu böyle zamanları.

Ya da sadece ısırmak..

Böylesi bir sevme isteği öpmekle geçecek gibi değildi çünkü.

DİVANELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin