33.Bölüm

48.7K 2.5K 1.1K
                                    

📍Hoş geldiniiiiiiizzzzzzzz

Ben de hoş geldiiiiiiiimmmm 🥳🥳🥳

Medyaya bakııııııınnnnn

Ayy instagramda olmayanlar için birkaç fotoğraf koydum bölüm sonuna, bakmayı unutmayınız.. Story ye de attım ama takip etmeyenler görmemiştir belkii.. Bu arada instagramda bazen kendi halime bazen de muhtemelen şu an aramızda olan okuyucularla fazlasıyla eğleniyorum.. Ziyaret etmek istersiniz belki :))

Sınırdan sonra arayı çok açtığım için bu bölüme sınır şeysi koymuyorum, hatta ileri birkaç bölüme de koymayacağım, çünkü karşılıklı olamıyor siz geçiyorsunuz ben yazamıyorum mahçup oluyorum size karşı.. Düzenli yazmaya başladığım zaman koyarım belki, hem daha sistematik olur o zaman.. Geçildikten sonra iki gün içinde yayınlanmış oluyor siz de fazla beklemiyorsunuz.. Ama tabi düzen oturunca..

Şu ana kadar en uzun ara buydu sanırım, memleketime gittim o yüzden geç kaldı :(

Neyseee

Sizi daha fazla tutmayayım veee bölüme geçelim..

Şuraya bölüm emojilerini koyayııım...

🩸🌱⚒️📞💋🚜🤷🏻‍♀️

Buyrunuuuz keyifli okumalar, Yıldıza şeyetmeyi unutmayınız lütfen :) ❤️

*******


Kalbimiz.
Yerin ve göğün altedilmez bir dirilikte olduğu
Tutkumuz, direnmemiz, ellerimiz, kalbimiz.

Kalbimiz.

*******
33.Bölüm

*******

"Çok sevdim hem de.."

Adamın göğsüne yasladığı elini hareket ettirdi, kalbini sever gibi okşadı yavaşça, yüzündeki temiz gülümsemeyle baktı ona, "Ben de seni sevdim, tamamlandım da sen öyle sevince.."

Büyük bir teslimiyetle baktılar birbirlerine o an, hiç konuşmadan akıp gitti zaman...

Koyu renkli köpeğin havlayışı geldi kulaklarına birkaç kez. Ama birbirlerinden başka bir şeyle ilgilenemiyordu ikisi de.

Yaşadıkları huzura saniyeler, dakikalar eşlik etti.

Birbirlerine odaklandıkları o saniyeler de en hazırlıksız oldukları anlardaydı...

Bir silah ateşlendi ansızın, ve ne atılan mermiyi gördüler ne de ateşleyeni..

*******

Yarım saat önce

"Cihangir Bey.. Sizinle açık konuşacağım." Serhat komutan derin ve sıkımtılı bir nefes alıp geriye yaslandı, biraz düşünüp toparladı diyeceği şeyleri, tabii ne kadar toparlanabilecekse, "Celil eski bir asker, rütbeli. Bu rütbeyi almak için başvurduğu yol suç teşkil ediyor, üstelik bu yolu sağlayan kişiler de suçlu fakat şimdilik tespit edilemiyor."

Cihangir düz bakışlarını Serhat'tan çekmedi bir süre, bunlar zaten bilinen meselelerdi, "Yani..." dedi, konuşmanın sonunun nereye gideceğini hemen duymak isteyerek. Fazla vakti yoktu, daha Celil'i görecek, onunla konuşacaktı.

"Yanisi şöyle.. Celil'in meslekten atıldığında tutuklanması gerekiyordu, yani benim burada olmadığım, henüz tayin gerçekleşmemiş olan süreçte.. Ama tutuklanmamış."

DİVANELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin