„Cože, nemůžete je poslat jen tak na nějaké smrtící místo, vždyť to jsou naši kamarádi a půjde jim o život!" vyjekne brunetka menšího vzrůstu na paní s platinovými vlasy.
„Jiná možnost než Labyrintové testy není, musíme najít lék, nedá se nic dělat" řekne s naprostým klidem k brunetce.
„Thomasi, to nemůžeme dovolit" řekne už skoro ze zoufalství brunetka k jejímu bratrovi, který jí je na oko podobný.
„Já vím, taky se mi to vůbec nelíbí, ale co se dá dělat" řekne trochu posmutněle brunet.
„No a teď už máme jasno, zítra se zahájí Labyrintové testy, uvidíme jak budou úspěšné" dořekne paní s platinovými vlasy a vydá se pryč z kanceláře, v ní nyní zůstanou jenom dva sourozenci.
Brunetka se rozpláče, co nejvíc to snad jde, již zmíněný Thomas si jí přitáhne do náruče.
„Tome, oni... všichni naši kamarádi... Minho, Newt, Alby, Chuck o-oni tam můžou umřít" řekne dívka mezi vzlykama.
„Já to vím, sestřičko, ale nedá se nic jiného dělat, stejně už si nás nebudou pamatovat.”
„To je na tom to nejhorší.”
O 3 měsíce později
„Takhle už to dál nejde, nechci vidět jak moji kamarádi umírají" řekne dívka, když se dívá na obrazovku, kde se nachází Plac uprostřed Labyrintu.
„Nedá se nic dělat" řekne bílovláska vedle ní.
Brunetka se nanovo rozvzlyká a přemýšlí, co by tak mohla dělat, aby svým kamarádům pomohla.
„Chci tam za nimi" řekne a všichni v místnosti, včetně jejího bratra a její kamarádky Teresy, na ní upřou zrak.
„Ne to ne" řekne Teresa a Thomas ve stejnou chvíli.
„Takhle to nefunguje, měla bys být poslána do druhého Labyrintu, k děvčatům a navíc-" bělovláska to nestihne doříct, protože jí brunetka přeruší.
„Chci tam za nimi! Jsou to moji kamarádi!" vyjekne.
„Fajn, ale půjde ti o život stejně jako jim, seš si tím jistá?" zeptá se jí bělovláska.
„Naprosto, chci tam být s nimi, i když si mě nepamatují ani já je" řekne naprosto rozmyšleně.
* * * *
Brunetku poslali do sálu, kde se jí chystali vymazat paměť, ještě než to ale stihli udělat přišla tam její šéfka Ava Paigeová s Teresou a Thomasem.
„Vážně to tak chceš?" zeptá se jí Thomas.
„Bude to tak lepší" řekne mu.
„Brzo se uvidíme, kamarádko" řekne jí Teresa a dívka se na ní usměje, aniž by si uvědomila význam jejích slov.
Brunetka Thomase obejme a pošeptá mu poslední slova, než odejde a ona už si ho nebude pamatovat. „Tome, ZLOSIN není dobrý"
„A pamatuj, ZLOSIN je dobrý" řekne ještě Ava Paigeová, než dívka upadne do kómatu...
je to venku! never stop running, s tímhle příběhem si dávám co nejvíc práce tak doufám že se bude líbit.
ČTEŠ
never stop running | tmr ✔
FanfictionKaždý měsíc tvůrci posílají do Placu samé kluky, vymažou jim paměť a nechají na pospas nebezpečnému Labyrintu. V ten den, kdy vyjela klec nahoru se v ní ale nenacházel kluk, ale úplně první holka. _ „Na čí si straně?" zeptá se vážným tónem a dívá s...