Kapitola 3. | Jmenuju se...

1K 34 8
                                    

„Zapalte to!” zvolal Alby u velké vatry na všechny placery co byli okolo, kteří následně hodili hořící pochodně do vatry před nimi.

A tím zřejmě začala oslava.

Seděla jsem u klády nedaleko ohně a sledovala placery jak se baví. Myslím že ta jejich Vatra pro ně musí být něco jako oddych od těch všech problémů.

Z mého přemýšlení mě přerušil pohyb vedle mě který jsem zaznamenala, když jsem se ohlédla abych zjistila kdo to je tak je to Newt který se vedle mě usadil.

„Proč neslavíš s ostatními?” zeptá se.

„A co bych měla slavit? Že přijel další otravný člověk do tohohle podělanýho místa? Beztak ještě budu na obtíž” vyslovila jsem svoji myšlenku nahlas aniž by jsem si to uvědomila.

„Prosimtě nejsi na obtíž, myslím že ženská ruka se tu bude hodit” řekne zářivě se na mě usměje, jeho úsměv je tak nakažlivý že se musím usmát taky.

„Ale tady jste vy dva čóni” vytrhne nás ze vzájemného usmívání lehce pobavený hlas za náma.

Patřil vysokému asiatovi který měl na tváři pobavený úšklebek a v ruce nějakou sklenici s podivnou tekutinou.

„Teda slyšel jsem že naše nová placerka je sexy ale to jsem si myslel že ty čóni přeháněli” řekne a sedne si vedle Newta.

„No bažo tohle je Minho” řekne Newt a asiat ke mě natáhne ruku, já jí stisknu.

„Těší mě” řekne a usměje se na mě.

„Taktéž, tak už konečně vím kdo je ten slavný Minho o kterém tu všichni mluví” řeknu a on se hrdě usměje.

„Jo to jsem já, nejlepší, nejchytřejší, nejrychlejší a nejhezčí čón široko daleko” řekne a my s Newtem vyprskneme smíchy.

„No řekl bych že platí jen nejrychlejší” řekne Newt mezi záchvatem smíchu.

„Souhlasím” procedím mezi zuby taktéž mezi záchvatem smíchu, Minho vypadá uraženě.

„Nechceš ochutnat? Myslím že až se napiješ tak tě smích rychle přejde” řekne a podá mi tu sklenici s divnou tekutinou.

„Hm proč ne” řeknu a bez rozvahy sklenici vezmu do ruky. Napiju se a okamžitě lituju mého činu.

Cítím štiplavou, hořkou a sladkou chuť zároveň. Okamžitě to vyplivnu a kluci se začnou smát.

„Zatraceně co to je?! Chutná to jako starý ponožky ve sladké omáčce!” vyjeknu mezitím co se snažím dostat pachuť z pusy.

„Tak nejen sexy ale i vtipná” řekne Minho mezi stálém záchvatu smíchu v doprovodu Newta.

„Může mi někdo vysvětlit kde jste sebrali tenhle satanův jed?” řeknu s kamennou tváři a poukážu na sklenici.

Kluci mají na tváři stále pobavený výraz který je asi jen tak nepřejde.

„To je Gallyho tajnej recept, je to jedinej alkohol co tu máme. Na tu chuť si časem zvykneš” řekne Newt a já se napiju ještě jednou.

Měl pravdu po druhé už to nebylo tak hrozné i když chuť ponožek a sladké omáčky tam byla cítit tak už to chutnalo mnohem líp.

„Jo po druhý už je to lepší” řeknu stále se sklenicí v ruce.

„To ale neznamená že mi to musíš celý vypít” řekne Minho a sklenici mi vezme z ruky. Pak už vstává a je připravený k odchodu.

never stop running | tmr ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat