Gözlerimi açtığımda bir odadaydım. Buraya nasıl gelmiştik. En son bataklıktan çıkmıştım ve diğerlerinini çıkarmıştım.
Bir dakika. Ben hala niye ateş topu gibi yanıyordum? Ve beni böyleyken buraya kim getirmişti?
"Sonunda uyandın demek uyuyan güzel." dedi Hortum.
"Buraya nasıl geldik?"
"Sen bayıldın. Zaman normale döndü. Ve burayı bulduk. Hem burada fener de bulduk."
"Peki beni bu halde kim getirdi?" dedim.
"Volkan. Onun da ateşli bir yeteneği olduğu için seni o taşıyabildi."
Volkan yerde oturmuş bana bakıyordu. Pardon hepsi yerde oturmuş bana bakıyordu.
"Neden öyle bakıyorsunuz?" dedim.
Hepsi başka bir tarafa döndü.
Ayağı kalktım. Kendimi iyi hissediyordum.
"Hadi gidelim." dedim.
Hepsi ayağı kalktı.
"Ben ne zamandır böyle yatıyorum?"
"Bilmem belki bir gün falan."
"Yok artık. Saçmalama."
"Ciddiyim." dedi Hortum.
"Hadi gelin!" diye bağırdı Volkan.
Oha yavaş gidin be.
Hemen peşlerinden koştuk. Bu sefer ellerinde fener olduğu için ben ateşimi söndürmüştüm. Biraz daha yürüdük.
"O-o da ne laan!"
"Azgın."
"Eyvah."
"Ne oldu? Sadece bir köpek."
"Sadece köpek mi? Oklun gözde köpeği. Sürekli öğrencilere saldırır. Onu durdurmak için buraya tıkmışlar sanırım." dedi Yıldırım.
"Kaçın geliyo!!" dedi Hortum. Şimdi ise koşmaya başlamıştık. Geldiğimiz yolu hızlıca geri dönmeye başlamıştık.
Birden uğultulu sesler duymaya başladık. Dışardan geliyordu.
"Festival mi başladı?" dedi Toprak.
"Olabilir." dedi Yıldırım.
Vampir hızlı koşabiliyordu ama bizimle kalmak için yavaş gidiyordu.
Bataklığa gelmiştik. Durmak zorunda kaldık.
Köpek hala bize son sürat geliyordu. Duvarlara yaslanın dedim ve iki tarafa ayrılarak duvara sırtımızı dayadık. Köpek ise hızlıca geldiği için duramayıp bataklığa düştü.
Bu sefer de öbür tarafa koşturduk. Ne kadar gittik bilmiyorum ama bir odaya geldik. Kapıyı açtığımızda ise bir kütüphane ile karşılaştık.
Eski kitapların bulunduğu bir odaydı. Güçlerle ilgili bilgi içeriyordu. Biraz baktık. Kitaplarda çoğu yazılar okunmuyordu ama Duman ışınlanma ile ilgili bir yazı okudu.
"ışınlanma yeteneğinizi kullanamıyorsanız sarmaşıkların içerisindeki kapıdan girip yeşil şişedeki iksiri içebilirsiniz."
"Bu iksire ne kadar güvenebiliriz?" dedi Toprak.
"Ayrıca kapıyı nasıl açacağız?"dedim.
"Kapıyı ben hallederim." dedi Volkan.
"Saçmalama her tarafı patlatırsın." dedi Yıldırım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ALEV 1
Fantasy"O okuldan çıkanlar dahi gibiymiş.Pelin keşke ben de oraya gidebilsem." dediğinde gözlerimi devirdim.Sürekli aynı okuldan bahsediyordu ve ben bunalmıştım. "Okul okuldur ikiz.Bu okulu düşüneceğin yerde derslerini çalışsan ordakilerden daha zeki olurs...