Yeni okulum

3.5K 194 36
                                    

İyi okumalar...

Servisten indiğimde geldiğimiz yere baktım. Otobüste kendimi tuhaf hissetmeye başlamıştım. Ve hala az da olsa tuhaf hissediyordum. Okulun dışını süzdüm biraz. Üniversite kampüsüne benziyordu. Çok büyüktü. Serviste söylediklerine göre ailelerimizi buraya getirmemiz yasakmış. Ayrıca zaten kayıtlarımızı çoktan yapmışlar.

Ben Selin'e burayı gezdirip havamı atamıyacaksam ne anlamı kaldı ki güzel bir okulda okumanın?

Kampüs olduğunu düşündüğüm yerde biraz yürüdük ve yüksek bir binanın önüne geldik. Tuhaf gözlüklü adam konuşmaya başladı.

" Evet gençler. Fark ettiyseniz burası büyük bir okul. Bu kampüsten bizden izinsiz dışarıya çıkmanız yasak."

Bir kız büyülenmiş gibi etrafına bakınırken konuşmya başladı.

"Peki ama ben merak edip okulunuza gitmiştim.Bura kadar güzel olmasa da güzeldi.
Yani demek istediğim burdan daha farklıydı."

" Evet haklısınız. Ama bunun nedenini daha sonra anlayacaksınız zaten." Onlar konuşurken gelen garip bir ses yüzünden yukarıya doğru baktım. Lan o kartal mı? Birden birtanesi üzerime doğru inmeye başlayınca koşmaya başladım. Bu ne leyn?
Gelme be.Hoşt.

" Pelin istersen koşmayı bırak ve ona kolunu uzat!"diye bağırdı bana gözlüklü.

Ulan başka bir zamanda olsa ne bağrıyorsun sen bana diye kendi kendime triplenirdim de şimdi olmaz.

" Hee sonrada beni parçalasın değil mi? "

"Benim dediğimi yap sen."

" Alın şunu başımdan!"diye bağırdığım sırada öğrencilerden biri

"Abi haklı kız. Bu kartal bu kızı parçalar."dedi.

Allah razı olsun ya içime su serptin.

"Kızım bir dur da koluna konsun."dedi hiç konuşmayan muhteşem dörtlüden bir adam.

Hoşt lan. Nerden kızın oluyom ben senin?

Ben onuncu turumu da tamamladıktan sonra yere kapaklandım ve kartal üzerime gelip yanıma kondu.
Allahım sen bana yardım et.

Biraz bana bakan kartal bacaklarını kırıp yanımda oturdu.

Bu arada okulun içinden bana baktıklarını fark ettim. Ne bakıyonuz ya? Hiç mi kartal kovalayıp sonra da düşen ve sonra da kızı kovalayan kartalın yanına oturan saçma bir görüntü görmediniz?
Ne diyom lan ben?

"Sana zarar vermiyeceğini söylemiştim."diyerek gözlüklü yanıma geldi ve elini uzattı.

Benim maksatım tabiki gıcıklık olsundu.

Elini tutmadan kendim ayağı kalktım ve ters ters bakmaya başladım. Gelip yardım eder lan insan. Ama malesef o gözlüklerle hiç de insan gibi durmuyor zaten.

Bu sırada kartal haraketlenmişti.
Uçtu ve kafama kondu. Ulan umarım kafama sıçmaz.

Camdakilerden sesler yükselmeye başlamıştı.
Birini beni gösterip arkadaşına bakarak

"Oha kanka bak kartal onu gelir gelmez seçti."dedi.

Ne demekti ki bu? Ne demek kartal onu seçti? Ben olanları kavramaya çalışırken gözlüklü konuşmaya başladı.

" Artık bu kartal senin. O seni seçti."dedi büyülenmiş gibi bakarken.

Ne diyorsun sen ya? gibisinden bakmaya çalıştım. Olmayınca da

KIZIL ALEV 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin