Kızıl Alev Ölmeli!

862 64 22
                                    

"Doktor. Karım nasıl?" diye sordu babam.

"Merak etmeyin. Gayet iyi. Sadece yorgun düşmüş. Ayrıca sanırım cinsiyeti merak ediyorsunuzdur. Karınıza söyledik ondan öğrenebilirsiniz. Geçmiş olsun." dedi ve gitti doktor.

"En son böyle doğuma girmiştim. Ve sizin ikiz olduğunuzu öğrenmiştim."dedi. İkizimle heycanla birbirimize bakmıştık. Kardeşimizin ikizi olabilir miydi. Hızla odaya girdik.

" Kızlar. "dedi sevinçle annem. Hala enerjik değildi ama mutlu olduğu belliydi.

" Anne. Yoksa ikiz kardeşler mi geliyor? "diye sordu ikizim.

" İkiz mi? Hayır ikiz değil. Bir oğlan. Cinsiyeti erkek. "dedi.

" Tüh ya ben kız istiyordum. "dedi ikizim. Gülerek annemin yanına gittim.

" Adı ne olsun acaba? "diye sordum.

" Bunu düşünmek için zaman var. "dedi annem.

Babam gelmişken benim kafama da baktırmış ve bayıldığımı söylemişti. Ama tabiki krem yazıp göndermişti.

Eve geldiğimizde annemi yatağa yatırdık ve ocakta yanmış olan yemekleri temizleyip birkaç atıştırmalık yapıp yedik.

" Pelin sen gidecek misin partiye?"diye sordu babam.

" Evet. "dedim. Parti ne zamandı onu bile bilmiyordum ya neyse.

" Partinin bir gün sonra olduğunu biliyorsun değil mi? "diye sordu bilmediğimi anlamış gibi. Ne?

" Baba... Bilmiyordum ya. "dedim.

" İkiz sana beyaz elbisemi vereyim mi? "diye sordu Selin. Olur anlamında kafamı salladım.

                    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

" Uğur yapma hahahaha... Yapma hahahah... "

Uğur beni gıdıklamayı bırakıncaya kadar gülmüştüm. Gözlerimden yaş akmaya başlamıştı artık.

" Tamam... Yeter. "dedim zorlukla. Beni bıraktı.

" Bak gördün mü? Benimle dalga geçersen böyle olur. "dedi.

" Her dalga geçtiğimde gıdıklayacaksan işimiz var seninle. Bak ben kankanım. Dalga geçmek birinci vazifem. "dedim gülerek.

" Çocuklar bakın size ne hazırladım."dedi annem yanımıza gelerek. Elinde sigara böreği vardı. Patatesli mi o?

" Anne ne gerek vardı? Sen dinlensene. "dedim.

" Sus kız sen! Ben ayağı kalkamzsam bu ev iki güne çöplük olur. Ayrıca ben dinlenemiyorum. Doğamda yok yatıp dinlenmek benim. "dedi tabağı bana vererek.

" Doğanı yesinler senin. Tamam anneciğim çok teşekkür ederiz. Yine de dinlen sen. "dedim. Yanımıza oturdu.

" Size katılayım o zaman. "dedi.

" Olur olur katıl. Birlikte Pelin'i gıdıklıyoruz. "dedi gülümseyerek bana bakarken Uğur.

" Yapma oğlum altına yapar bak bu kız. "dedi.

" Kim? Ben mi? Saçmalama anne. "dedim. Ben altıma yapacak yaşı çoktan geçtim bir kere.

Kapı çalınca Selin aşağıdan açmış olmalıydı. Yanımıza Lila geldi. Selin de arkasından gelmişti.

" Yarın için sana elbise getirdim. "dedi ve getirdiği poşetten bana gri kısa bir elbise vermişti.

" Kız bu çok kısa. Kızcağızım orada üşütsün mü? "diye sordu annem.

KIZIL ALEV 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin