İyi okumalar...
" Arkadaşlar bu dersimizde gurup çalışması yapıcaksınız. Mesela diyelim ki biri size saldırdı. Ve yanınızda arkadaşlarınız var. O halde birbirinize yardım ederek..."
" Hocam kısaca gurup çalışması işte. Ne diye uzatıyorsunuz ki."dedi Duman. Şu sıralar biraz asabi takılıyordu ve ben iyi misin diye sorduğumda tersliyordu. Hoca biraz söylendikten sonra gruplar oluşturmamızı istedi.
Ben ve Duman bir gurup olmuştuk tabiki. Ama bir kişi daha gerekiyordu ve Duman sürekli guruba gelmek isteyenleri tersliyordu.
Bence senin yüzünden oldu.
Benimle ne alakası var?
Milkshake içmeyince böyle oluyor işte. İddiayı kaybedince vermedin ki milkshakeleri.
Bu gün tam otuz tane ısmarladım. Bu bile fazla bence.
Haklısın ama bende teoriler bu kadar. Gidip sor o halde.
Sanki denemedim.
Ya başka zaman olsa insanlara yapmadığını bırakmazsın. Şimdi ne oldu cadaloz?
Sensin be o. Cadolozmuş.
Ben ne demek istiyorum bu ne anlıyor ya.
Off tamam dediğin gibi olsun.
"Duman senin sorunun ne?"
" Ne demek sorunun ne?"
" Bu aralar yatağın ters tarafından mı kalkıyorsun? Kim guruba girmek istese tersliyorsun. Ben iyi misin diye soruyorum. Beni de tersledin. Bir sorunun varsa da bilelim."
" Yok benim sorunum Alev. Tamam istediğini al guruba. Karışmıyorum."
" Lütfen Duman. Bana ne olduğunu anlat. Ben seni böyle gördükçe üzülüyorum."
" Yok bir şeyim."
" Off Duman offf."
"Ben de sizin gurubunuza katılabilirmiyim?"diyen sarışın çocuğa evet anlamında kafamı salladım ve gruplar hazır olunca herkes birbirine girdi.
Bize rakip olan guruptan biri yukarıya doğru zıpladı ama o ne zıplamadır yahu. Başka biri de zıpayanı tuttu ve bana doğru fırlattı.
Bana doğru gelenin kedi gibi pençeleri çıkıtı. Peki ben ne yapıyorum? Mal gibi duruyorum ortada. Duman benim önüme geçti ve ışınlanıp bana gelen çocuğun üzerine oturunca ikisi birlikte yere düştüler. Duman yanıma gelip bana bağırmaya başladı.
"Senin sorunun ne! Neden karşılık vermiyorsun!?"
" Bana bağırma! Ayrıca ilk önce kendine bak!"
"Saçmalamayı kes! Benim bir sorunum yok!"
" Tabi canım o yüzden bana bağırıyorsun şu anda!"
" Bağırma bana!"
Biz biraz daha tartıştıktan sonra hocanın sesi ile etrafımıza baktık.
Benim saçımdan alevler yükseliyordu. Duman ile ikimiz kıpkırmızı olmuştuk. Ayrıca etrafımızda kırmızı perde gibi bir şey vardı. Ben biraz da havaya yükselmiştim.
Rakibimiz olan takım ise yerdeydi ve elleri kızarmıştı.
" Sen bunu biliyordun değil mi?"dedim. Evet anlamında kafasını salladı.
" Süper bir performanstı çocuklar. Fakat bir dahakine daha sessiz olun."dedi ve dersi bitirdi.
Vay be. Kandırıldım. Aldatıldım. Ve yürümeye üşendim beni kantine taşıyın lan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ALEV 1
Fantasy"O okuldan çıkanlar dahi gibiymiş.Pelin keşke ben de oraya gidebilsem." dediğinde gözlerimi devirdim.Sürekli aynı okuldan bahsediyordu ve ben bunalmıştım. "Okul okuldur ikiz.Bu okulu düşüneceğin yerde derslerini çalışsan ordakilerden daha zeki olurs...