Ejderha Koleji

1.3K 86 13
                                    

Yok bu dursun. Ama bunu alayım. Heh bu olmazsa olmaz. Ay mavili pantolonum neredesin?

Festival bitmek üzereydi. Kartal gösterisinin yarısını izlemiştim ve hazırlanmak için odama gelmiştim. Bir hafta Ejderha kolejinde eğtim görecektim.

Kendime ufak bir bavul hazırladım. Sonra tekrar aşağıya indim.

Çok güzel fotoğraflar çekinmiştik. Ama Vampir ile Hortum bununla yetinememişlerdi ve video çekmeye başlamışlardı.

Hemen yanıma geldiler.

"İşte burada da bir adet Kızıl Afetimiz var. Ejderha kolejine gitmek için de görmüş olduğunuz gibi bir çanta hazırlamış. O çanta küçük değil mi kız? Az daha büyük bir çanta bulsaydın ya."

"Yok bu iyi. Zaten bir hafta kalacağım. Abartmaya gerek yok."

"Sen nasıl bir kızsın be. Ben olsam iki büyük bavul götürmüştüm."

"Ben sen değilim." dedim.

"Bana bak orada da aynı böyle video çek her tarafı. Gelince izleyeceğim."

"Merak ediyorsan seni de gönderelim Hortum." diyerek Duman belirdi yanımızda.

"Yavaş gel be." diyerek sıçradı Hortum. Ben sanırım alışmıştım.

"Kartal gösterileri bitti mi?" dedim.

"Hayır ama senin ejderhan seni arıyor sanırım. Tepemizde uçup duruyor." dedi. Kolumdan tuttuğu gibi ışınlandık.

Vokan Toprak ve Yıldırım oturmuş çekirdek çitliyorlardı. Tepemizde ejderha geziyordu.

Elimle eğderhaya gel der gibi salladım ve gösterinin olduğu bölgeden çıktım. O da yere indi.

" Niye tepemizde geziyorsun? "

" Kartal gösterisini merak ettim. Ama oturabileceğim yer yok ki. Ben de uçarak izliyordum." dedi.

"Tamam o halde ben Sinan beyle konuşayım. O senin için bir yer ayarlar." Dedim ve uçarak Sinan beyin yanına gittim.

" Sinan bey ejderham için bir yer ayarlasak. O da izlemek istiyormuş da. "dedim.

" Tabi. Tabiki. "dedi. Yorulmuş olabilir miydi?

Terlemişti. Hızlı nefes alıp veriyordu sanki. Hemen bir köşede alan ayarladı. Ejderham oraya geçti.

Kartalım da gelmişti.

" Hey Dolunay sen de benimle konuşabilir misin? "

Bana tip tip baktı.

" Neden öyle bakıyorsun anlamadım. Sadece bir soru sordum. "

" Herkes ben gibi değil demmek ki."dedi ejderham.

" Haklısın herkes senin gibi boş konuşmaz. "diyerek öttü Dolunay.

Oha oha oha.

" S-sen de konuştun. "dedim.

" Neden şaşırdın anlamadım. Demek ki böyle bir gücün var. "

" Ama benim sadece üç yeteneğim var."

"Can sana gücünün farklı olduğunu söylemişti. Bence de öyle. Sadece kullanmayı bilmiyorsun. Az önce dediklerimi anlamadın mesela. Çünkü gücünü nasıl kullanacağını bilmiyorsun. Beni şu an anlamanın sebebi ise az önce ejderha ile konuşman."

"Kafamı karıştırıyorsun."

" Sen anlamıyorsan napalım?" dedi ejderha.

"Yani güçlerini öğrenmelisin. Bunu diyorum." dedi Dolunay.

KIZIL ALEV 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin