"Alev sen hiç iyi görünmüyorsun bak. Git uyu."dedi vampir.
"Olmaz sınava girmem lazım."dedim yine ve dördüncü kahvemin dibini de kafama dikledim.
"Duman nerede?"
"Ne bileyim ben nerede! Onun bekçisi falan değilim ya!"
"Aman tamam be bağırma..."dediğinde sözünü kestim.
"Dilay meymenetsizinin yanında."dedim.
Sarhoş gibiydim. Gece yarısı kalkıp ders çalıştığım için uykusuz kalmıştım. Tam beş sınava girmiştim ve üç tane kalmıştı.
Duman ise Dilay hanımın yanında sınav yapacakmış falan. Peh. Duman ve yanında iki arkadaşını da çağırmış hizmetçisi gibi kullanıyordu işte.
Bir süre sonra ders saatimin geldiğini gösteren saatime sinirli bakışlar fırlattım ayağa kalktım.
"Nereye?"
"Sınava."dedim mutsuz bir şekilde ve homurdanarak.
Sınav başa belâydı. Hele de toplu halde hepsi iki gün içerisinde yapılırsa. Daha fenaydı.
Sanırım eski okulumu özlemiştim.
***********
Sınavlar bittiğinde Duman da yanıma gelmişti. Yanında da arkadaşları vardı.
Bırak şimdi Duman'ı ve arkadaşlarını. Git yat. Ölüyorum ben burada.
Öl geber banane.
Vicdansızin Çociği
Diyerek şive yapmaya çalışan Necmi abiyi umursamadım bile.
Duman sırayla arkadaşlarının isimlerini saymaya başladı.
"Bu Volkan..."
Bu çocuğun benim gibi kırmızı saçları vardı. Uzun boyluydu ve sarı sarı gözler vardı. Etrafa benden korkun der gibi bakıyordu. Sanırım sinirli bir tipti. Ya da bana öyle gelmişti. Ama kaşları çatıktı ve bana beni öldürecekmiş gibi bakıyordu.
"Bu da Hortum..."
Hortum ise mavi saçlıydı ve etrafa gülücükler saçıyordu. Sevecen biri olduğunu düşünüyordum.
"Bu Toprak..."
Kahverengi saçları ve gözleri vardı. Kısa boyluydu. Yani diğerlerine göre çünkü hâlâ benden uzundu.
"Ve son olarak bu Yıldırım."
Kumral saçları ve mavi gözleri vardı. Uzun boyluydu. Ayrıca sürekli kaşları çatıktı ve sağ yumruğunu sıkıyordu.
Duman sen onları zorla mı getirdin? Neden bu kadar sinirli duruyorlar?
"Evet arkadaşlar. Bu da Kızıl Alev. " dedi Duman.
Hortum hemen elini uzattı. Dermanım kalmasa da sıktım.
Etrafa ölü gibi baktığımın farkındaydım.
Toprak bunu farketmiş olacak ki
"İyi misin bacım?"diye sordu.
Bacım mı? Gerçekten mi?
Tek sorun bu mu şimdi?
"Evet Alev ne oldu?"dedi Duman.
Lan ilk senin fark etmen gerekiyordu Pepe.
"Sınav başıma vurdu."dedim ve her yer karadı.
*********
Gözlerimi açtığımda bana bakan bir adet Vampir görünce yerimde sıçradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ALEV 1
Fantasy"O okuldan çıkanlar dahi gibiymiş.Pelin keşke ben de oraya gidebilsem." dediğinde gözlerimi devirdim.Sürekli aynı okuldan bahsediyordu ve ben bunalmıştım. "Okul okuldur ikiz.Bu okulu düşüneceğin yerde derslerini çalışsan ordakilerden daha zeki olurs...