Karşılaşma

1.3K 81 34
                                    

Vay be demek Hortum'un gerçek ismi Ozan'dı.

"Merhaba ben Selin. Pelin'in ikiziyim."

"Pelin." diyip bana bakmıştı. Gerçek ismim olduğunu anlayınca

"Haa evet Pelin. Bizim kızıl kafa evet." dedi ve gülümsedi. "

" Hahahha Pelin ismin kızıl kafaya çıkmış. Çocuk bir an senin ismini hatırlayamadı. "dedi.

Volkan Yıldırım ve Toprak da geldiler ve Selin'e el salladılar.

" Merhaba bacım. Sen Selin olmalısın. "dedi Toprak.

" Evet ben Selin. Pelin'in ikiz kardeşiyim. "dedi.

" Ben Cafer. "dedi Toprak. 

" Ben Kerem. "dedi Yıldırım.

" Ben Bora. "dedi Volkan.

Ay hepsinin gerçek ismini öğrenmiştim.
İkizim sayesinde.

" Ben de Murat. "dedi Vampir.

" Eniştee senin ismin ne? "dedi Selin.

Hala Enişte diyor ya.

" Ben Çınar" dedi Duman. Bu onun ismini ikinci duyuşumdu.

Ona daha doğrusu onlara takma isimleri ile seslenmeye o kadar alışmıştım ki. Gerçek isimleri bana yabancı geliyordu.

"Enişte mi? Biz neden bilmiyorduk? Kulaklarıma inan..." Duman Hortum'un sözünü kesti.

"Yahu bir kere de abartma be oğlum."

Telefonu Hortum'un elinden aldım.

"Bence bu kadar enişte muhabbeti yeter Selin. Çakıcam ağzına bir tane. Sonra göreceksin."

"Sen kimin ağzına çakıyon kız?" diyerek Selin'in yanına geldi annem.

"Yanındakinin." dedim.

"Ne kötülüğünü gördün benim kızçemin?"

"Kızçeymiş. Saçını başını yolucam o kızçenin."

"Sus kız. Bak hala söyleniyor. Yemek yedin mi sen. Aç kalma oralarda. Ayrıca o üzerindeki elbise ne kız. Yaz ayında mısın? Üzerine düzgün bir şey giy üşütme. Ben senin yanında olsam görürdün sen öyle giyinmeyi." dedi.

"Ama ben üşümüyorum ki." dedim.

Bana kötü kötü bakınca "Tamam." dedim.

"İkiiz. Hani sen yoksun ya. Ben yatağını boş odaya yollamaya karar verdim. Odam boşalsın." dedi.

"Biliyordum böyle olacağını. Ama ben bir oraya geleyim yatağımı odanın ortasına kurup. Sürekli odadan seni kovucam. Görürsün sen. Neyse... Sen nasılsın anne. Küçük kardeşim nasıl? Rahat mı bebişimiz?"

"İyiyim iyiyiz merak etme. Git üzerine hırka giy çabuk. Sonra da yemek ye. "

Taktı yemeğe.

" Tamam anne ay. "

" Çemkirme kız annene. "

" Çemkirmedim ki ya. "

" Bak şimdi çemkirdin. "dedi. Offf.

" Tamam anne babama selam söyle ve kendinize iyi bakın. "dedim ve telefonu kapattım.

Birden Duman yanımda belirdi.

" Ne diye... "

" Hadi gel Cansu şarkı söylüyor. "dedi ve kolumdan tutup beni ışınladı.

Harbi lan. Hareketli müziği kapatmışlardı ve arkaya Cansu'nun söylediği müziğin fonunu koymuşlardı.

KIZIL ALEV 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin