Kartal kolejine geri dönmüştüm. Odamı arkadaşlarımı ve Dolunay'ı çok özlemiştim.
Vampir benim geldiğimi görünce sarılmak için üzerime atlamıştı resmen. Tabiki Hortum da rakat durmayıp Vampir'in üzerine atlamıştı.
En çok şaşırdığım ise diğerleri de atlamıştı. En altta kemiklerim ezilme tehlikesi geçirdikten sonra Cansu yanımıza gelip hepsini teker teker kaldırmıştı ve bana sarılmıştı.
Ben bu kadar sevgiye alışık değildim yahu.
Dilay hanım bu kadar sevgi gösterisi yeter herkes dersine gitsin demişti ve ben de odama gidip çantamı boşalttım.
Saçlarımı topladım ve her zamanki ders programıma göre olan dersime gittim. Dersten sonra Duman yanıma gelmişti. Duman'ı görünce aklıma gördüğüm rüya gelmişti. Gerçi rüya bile değildi bence. Gerçekten avcı olabilir miydi?
Ne olursa olsun o beni korumuştu bu yüzden avcı olması önemli değildi.
Şimdilik.
"Ejderha Koleji mi yoksa Kartal Koleji mi daha güzel?" diye sordu.
"Ejderha koleji." dedim.
"O halde neden buraya geldin?"
"Çünkü canım öyle istedi." dedim.
"Peki. Milkshake içmeye ne dersin?"
"İlk ben ışınlanacağım derim." dedim ve hemen kantine ışınlandım. Kasaya gidip bir çilekli milkshake aldım. Hemen yanımda Duman da belirdi ve bir çilekli milkshake de o aldı.
Yarışa içtik. Bu sefer de o kazanmıştı.
Volkan yanımıza geldi.
" Ejderha Koleji nasıldı Alev? "diye sordu.
" Güzeldi. Ama orada burada eğlendiğim kadar çok eğlenmedim. "dedim.
" Evet karnına mızrak sokmak eğlenceli olmasa gerek. "dedi Duman.
Gülümsedim. Karnıma nasıl girdiğini bile anlamamıştım.
Dolunay başıma gelip kondu. İlk geldiğimde de gelmişti ve bana hoş geldin diyip gitmişti.
" Nerelere gitmiştin Dolunay? Açıkcası benden önemli başka ne işin vardı merak ettim. "dedim.
" Kafana mı işeseydim?"diyince sustum.
" Ne diyor? "diye sordu Volkan.
" Kafana mı işeseydim dedi. "dedim.
Duman ile Volkan birlikte kahkaha attılar.
" Kartalın da senin gibi. "dedi.
İlk Volkan ile tanıştığım günü hatırlamıştım. Aramıza hoş geldin deli kız demişlerdi.
Dersim başlayınca yanlarından ayrılıp sınıfa ışınlandım.
Gerçekten burayı özlemiştim.
Bu dersten sonra Hortum Duman ve Vampir yanıma geldi.
" Senin saçların mı uzamış?" dedi Hortum.
"Uzayabilir." dedim.
"Sanki zayıflamışsın biraz da."
"Bir haftada mı? Sanmam." dedim.
"Sana orada yemek vermiyorlarmıydı yoksa." dedi gözlerini büyüterek.
Bu sefer Duman araya girdi.
"Hortumcuğum. Tatlım. Neden yemek vermesinler? Cani mi onlar? Yemekhaneleri mi yok? Ayrıca zayıflamamış kız ne saçmalıyorsun?"
"Bu muhabbeti kapatalım."dedi Vampir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ALEV 1
Fantasy"O okuldan çıkanlar dahi gibiymiş.Pelin keşke ben de oraya gidebilsem." dediğinde gözlerimi devirdim.Sürekli aynı okuldan bahsediyordu ve ben bunalmıştım. "Okul okuldur ikiz.Bu okulu düşüneceğin yerde derslerini çalışsan ordakilerden daha zeki olurs...