Labirent

800 61 46
                                    

Labirenti çizmeye devam ettim. Duvardaki yazı haklıydı. Ben anılarımı burada düzeltebilirdim. Bir süre sonra başka bir yere gelmişrtim. Başka bir hatıraya. Bunu da düzeltmiştim. Düzeltebildiğim kadar hatıra düzelterek ilerledim. En sonunda labirentin ucunda bir kapı gözüktü. Başarmıştım. Duvarda bir yazı göründü.

"Hızlı öğreniyorsun." yazıyordu.

Birden başka bir anı belirdi.

"Hayır." diye bağırdım çünkü bu anımda Selin'i avcılar ısıracaktı. Tam durdurmak için çabalamıştım ve hatta başaracaktım ki ikizime uzandığımda hatıra soldu ve ben kapıdan çıkmış oldum. Tekrar labirente girmek istediğimde ise kapı açılmıyordu.

"Kahretsin." dedim ve dışarda gezmeye başladım. Artık yorgun ve bitkin düşmüştüm. Her taraf hala kırmızıydı ve ben buna anlam veremiyordum. Gözlerimi bir süreliğine kapattım ve geri açtım. Açtığımda ise kırmızı renkler mavi olmuştu.

Bu nasıl olmuştu?

Biraz daha ilerledim. Bir adam belirdi karşımda. Yerimde sıçradım.

"Korkmayın lütfen. Bu diğer boyuta girmek için portalınız. Buyrun." dedi adam gülümseyerek. Adama gülümsemeye çalıştım ve tam bu boyuttan çıkacaktım ki adama tekrar döndüm.

"Bu portalları kendi başıma nasıl açarım?" diye sordum.

"Dört element gücünüzü de bir arada kullanmalısınız. Birleştirin." dedi ve beni portalın içine itti adam.

Edepsize bak sen.

Diğer boyuta geldiğimde etrafıma bakındım. Bir denizin ortasındaki tahta geminin içindeydim.

Gemide ilerlediğimde bir adam yanıma geldi.

" Sen neden buradasın?! Bu kıyafetler de ne böyle hizmetçi? Kraliçemiz görünce seni gebertir." dedi adam ve elime balıkçı kıyafetine benzeyen kıyafetler verdi.

"Git bunları giy. Kraliçemizin kıyafetlerini de nasıl çaldıysan geri koy. Ama temiz bir şekilde. Şu hale bak. Güzelim elbise ne hale gelmiş." dedi ve kolumdan tutarak beni sürüklemeye başladı adam. Bir merdivenden indirdi ve alt katta kürek çeken ve yerde temizlik yapan insanların yanına getirdi beni.

" Çabuk! "diye bağırdı. O adamdan başka kimse bana bakmıyordu. Hepsi işlerine konsantre olmuş gibiydi.
Tam bu sırada bizim yanımıza başka bir adam daha geldi.

" Sen ne yapıyorsun burada? "diye sordu hiddetle.

" Bu kadın Kraliçe'nin kıyafetlerini çalmış. Onları üzerinden çıkarmasını söyledim. "dedi.

" Ne demek çalmış? Bu ne cüret? "diye kükredi adam bana dönerek.

" Ben... "dedim ama sözümü kesti ve kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı.

Beni tekrar üst kata çıkardı ve bağırmaya başladı.

" Bu kızın üzerindekileri çıkartın sonra da yakın. Ateşte bağırarak can verecek. "dedi.
Bu bağırtıları duyan bir kadın geminin üst katındaki bir kapıdan dışarıya çıktı ve aşağıya indi. Gemi değil bu yat sanırım.

" Ne oluyor burada? Neden bağırıyorsunuz? "diye sordu Kadın. Kafasındaki taç ve kıyafetleri Kraliçe denen kadının bu kadın olduğunu çok net gösteriyordu zaten.

" Bu kadın sizin kıyafetlerinizi giymiş kraliçem. Yakalım. "dedi adam.

Kadın beni baştan aşağıya süzdü ve adama geri döndü.

KIZIL ALEV 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin