Görünmez

990 67 21
                                    

Neler oluyordu? Beni nasıl göremiyorlardı?

"Şu av..." demişti ki ben ağızını kapattmıştım.

Lila ise şaşkınlıkla ağızına bakmaya çalışıyordu.

Ben elimi ağzından çektiğimde şaşkınlıkla benim olduğum tarafa bakıyordu.

"Sen kim... Tabi ya. Pelin. Sensin değil mi? Görünmez mi oldun?" diye sordu. Şaşkınlıkla ona bakıyordum.

Ben görünmez mi olmuştum?

"Bilmiyorum."dedim ama beni duymamıştı.

" Sanırım gücünü nasıl kullanacağını bilmiyor. "dedi çaresiz bakışlarla.

" Evet! "diye bağırmıştım ama beni yine duymamıştı.

Bir dakika ya o halde Faris'i nasıl görmüştü bu kız?

Aklımda tonlarca soru oluşmuştu ve ben artık beni görmelerini istiyordum.

" Alev kendini serbest bırak. Yani eğer buradaysan. Kendini yoruyorsun. Meditasyon yap. Demiştin ya hani Ejderha Kolejinden geldikten sonra meditasyon güzel bir şeymiş beni rahatlatıyor diye. Heh. Meditasyon yap." dedi Duman.

"Ejderha Koleji mi?" diye sordu Lila.

"Daha sonra anlatır sana Kızıl Afet. Şimdi sırası değil." dedi Hortum.

"Bana x ışını gücü lazım. Ancak onu öyle görebilirim." dedi Lila.

"Sana öyle güçteki birini nereden bulalım Ay kızı?" diye sordu Duman.

"Alev'in kaç gücü var?" diye sordu. Hepsi de dudak büzmüştü. Ben ise hızlı bir hareketle telefonumu almış ve onlar dudak büzerkenki hallerini çekmiştim. Şimdi ise gülümseyerek resme bakıyordum.

Tabi ya telefon.

Hemen Lila'ya mesaj attım. Yanlarında olduğumu ve onları duyabildiğimi söylemiştim. Ben Lila'nın telefon numarasını ne zaman aldım ya? Neyse.

"Tamam şimdi Pelin mesaj attı buaradaymış. Bakın eğer o bana dokunduysa yani az önce ağızımı kapatan oysa onun güçlerini geçici bir süre kullanabilirim. Bakalım işe yarayacak mı?" dedi ve biraz kendini sıknası ile gözleri kıpkırmızı olmuştu ve etrafa bakıyordu.

" Lanet olsun! Bu nasıl bir güç böyle? Gerçekten Pelin çok güçlü ve bu yüzden x ışını ile bile görünmüyor. Ya da ben beceremedim. Bilmiyorum. "dedi sıkıntı dolu bir nefes vererek.

" Alev hala burada mısın? "diye sordu Volkan etrafa bakarak.

Telefonumdan ona mesaj gönderdim.

" Evet buradayım yazmış. "dedi Volkan.

" Alev meditasyon yap. Hadi. "dedi Duman.

Dediği işe yarar mı emin olamıyordum. Ama yine de deniyecektim. Gözlerimi kapattım ve yere bağdaş kurarak oturdum.

Bir süre öyle bekledim. Sessizliği dinliyordum. Ta ki Hortum konuşuncaya kadar. Yani otuz saniye falan sürmüştü bu sessizlik sanırım.

"Kızıl Afet tamam mı? Yapıyor musun?" diye sordu. Telefonumu alıp herkese mesaj yazdım.

"Tam başlamıştım ki engel oldun Hortum. Lütfen sessiz olun. Ve bekleyin." diye sesli bir şekilde okumuştu yazdıklarımı Hortum.

Tekrar gözlerimi kapattım ve beklemeye başladım.

İçimde huzur falan kalmasa da deniyordum.

Bekledim bekledim bekledim. Sonuç değişmiş miydi? Gözlerimi açtığımda hepsi hala etrafa bakıyordu. Demek ki olmamıştı.

KIZIL ALEV 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin