Ya Şimdi Ya Da Hiçbir Zaman

821 61 8
                                    

"Kızıl Alev ölmeli! O zaman savaş da başlamaz. Selin'i salın. O avcı olmamalı." dedi Aslı.

"Ne diyorsun? Ne savaşı?" diye sordu yaşlı kadın.

"Elfler. Geri dönmüş. Biz savaşta değiliz ama bir savaş var. Üç muhafız ve iki peri var başta. Muhafızlardan biri bu. Avcılar darmadağın. Muhafızlar tamamlanır tamamlanmaz eğtimleri tamamlanmadan savaş başlıyor. Bu olmamalı. Öldürün onu." dedi Aslı.

Yaşlı kadın derin bir nefes aldı ve verdi.

" Nasıl öldürülür ki bir muhafız? Aklını mı kaçırdın? "diye sordu hafif bağırarak.

" Al bunu. Bu öldürmez ama ağır yaralar. O zamana kadar bir yol buluruz. "dedi Aslı elindeki küçük bir iğneyi kadına uzatarak.

Kadın bize döndü.

" Aslı ne derse o! Kızıl Alev! Eğer kendini gözterirsen kardeşin kurtulur! Eğer kendini göztermezsen..."dedi ve odanın köşesinde duran ve yeni fark ettiğim dolabı açtı. İçinde balta vardı. Kocaman bir balta.

" Kardeşin ölür. İkinizin de kellesine vururum bu balta ile. Hanginiz ölmez ise o Kızıl Alev'dir. "dedi kadın. Gözlerimi büyütüp baltaya baktım.

" Kızıl Alev benim! "dedi ikizim. Ne yapmaya çalışıyordu?

" Kardeşimi bırakın! "diye de devam etti. Beni korumaya çalışıyordu. Buna izin veremezdim.

" Hayır benim. "dedim.

" Hayır benim. "dedi Selin.

" Selin. Yeter. Kurtardım işte seni. Git. Ben başımın çaresine bakarım. "dedim Selin'e bakarak.

" Hayır Selin. Beni daha fazla koruma. Kızıl Alev benim. "dedi. Derin bir nefes aldım ve verdim.

" İspatlayın. Güç kullanın. "dedi yaşlı kadın. İkimiz de birbirimize baktık. Bana yapma der gibi bakıyordu.

Güçlerimi zorladım ve elbisemi eski haline getirdim.

" Kızıl Alev bulundu. Diğerini salın. "dedi kadın. Selin'i tam odadan çıkaracaklardı ki hepsinin elinden kurtulup kadına saldırdı ve bütün avcılar dişlerini ve tırnaklarını Seline batırdı. Selin yere yığıldı.
Ben hayır diyerek yanına gitmeye çalıştım ama iki avcı beni tutuyordu. Yine de kurtulmak zor olmadı. Bu sefer de başka sesler gelmeye başladı dışardan. Tanıdık sesler.

"Kahretsin kolyenin izini sürmüşler." dedi Aslı.

"Ama boynunda değildi ki." dedi kadın.

"Cebinde falandır. Mutlaka yanındadır yoksa bulamazlardı bu kadar çabuk." dedi Aslı. Dilay Hanım ve Sinan Bey ise içeriye çoktan girmişler ve yanımıza gelmişlerdi.

Peşi sıra Ejderha Koleji Müdürü ve Partide olan Aslan Kolejinin Müdürü de gelmişti.

Aslı gözlerini büyüttü.

" Hemen gidiyoruz. Kızıl Alev'i yanınıza alın! "diye bağırdı.

" Bırak şimdi onu. Kaçalım. "dedi başka biri.

" Neden bu kadar korktun Aslı? "diye sordu yaşlı kadın.

İçeriye Tarçın, Can, Duman, Hortum, Volkan ve tanımadığım birkaç öğrenci daha girdi.

" Üçü de burada. "dedi Korkuyla Aslı. Ben hem onları dinliyordum hem de Kardeşime bakıyordum. Yüzüne vurup uyandırmaya çalışıyordum. Gözlerim sulanıyordu ve görüşümü engelliyordu.

" Kim burada! "diye sordu kadın. Fakat cevap veremedi. Duman ve Can yanıma eğilip beni kaldırdı. Hortum ise Selin'i kucağına aldı.

Avcılar ışınlanıp kaçtı.

KIZIL ALEV 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin