Faris resmen beni kaynamış su ile haşlamıştı ve ben kıpırdayamıyordum bile.
Tenim kızarmıştı. Nar gibi olmuştum ve olduğum yerde çakılı kalmış bir şekilde şaşkın bakışlarla Faris'e bakıyordum.
"Neden yaptın bunu?" diye sordum şaşkınlıkla.
"Kıpırda!" diye bağırdı. Garip bir şekilde çok az acıyordu.
"Bak elektiriğe alışınca bu da canını acıtmadı. Şimdi iyileştirme gücünü kullan. Tenini iyileştir." dedi. Nasıl? Benim de mi öyle bir gücüm vardı?
"Bu gücü öğrenmek çok basit sadece teninin normale döndürdüğünü düşün." dedi.
Gözlerimi kapattım. Gözlerimi açtığımda tenimin normale döndüğünü hayal ettim.
Gözlerimi açtığımda ise tenim... Benim tenim beyaz değil ki.
Ama tenim şu an bembeyazdı.
" Şekil değiştir demedim. Kendini iyileştir dedim. "dedi.
Ben şekil mi değiştirmiştim?
" Tam olarak şekil değiştirmedin. Sadece teninin rengini değiştirdin. "dedi. Tekrar gözlerimi kapattım ve gerçekten kollarımın iyileştirdiğini hayal ettim. Fakat saçlarımda oluşan elektiriklenmeler yüzünden gözlerimi açmıştım.
Fakat tenim normale dönmüştü.
" Sonunda. "dedi Faris.
" Tekrar şekil mi değiştirdim? "diye sordum.
" Hayır. Yanık tenin az önce tekrar ortaya çıktı ve yavaş yavaş geçti. "diye yanıtladı.
Sonrasında ise tekrar beni odama götürdü. Lila uyuyakalmıştı. Üzerini örttüm.
Faris gitti.
Ben de duş aldım ve Lila'yı düzgünce yatağıma yatırdıktan sonra kendime yer yatağı yapıp yattım. Zaten saat gece yarısını geçmişti.
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
"Hani milkshake içecektik?" diyerek yanımıza geldi Hortum.
"Uykum geldiği için uyumuştum. Ama tabiki içeceğiz. Hadi gelin." dedi Lila ve kantine ışınlandık. Duman zaten milkshake'ini almıştı. Birlikte oturduk ve Lila'nın ısmarladığı milkshake leri içtik.
Hortum ve Duman Lila ile böylece tanışmış oldular.
"Tatlım seni istersen hayvanım ile tanıştırabilirim. Adı Asi. Kurt Koljinde ama istersem gelir." dedi.
"Olur." dedim.
"Senin kartalın da var mı?" diye sordu.
"Var. Adı Dolunay." dedim ve anında yanımzda belirdi. Işınlanmış olmalıydı.
"Selam." dedi ve kafama kondu.
Tabiki onlar Dolunay'ın ne dediğini anlamamıştı.
"Selam dedi." dedim.
Lila sevinçle yanıma geldi ve Dolunay'ın başını okşadı.
"Sana da selam tatlı şey." dedi.
"Senin gücün ne?" diye sordu Hortum.
"Benim gücüm başkalarının güçlerini kendimde toplayıp kullanabilmek. Hatta bu yüzden bana Ay kızı derler. Başka Ay kızları veya Ay çocukları da var. Ama ben tanımıyorum tabiki. Ay kızları ya da çocuklarının güçleri hep aynıdır. Farklı güçleri kısa süreli de olsa kullanabilmek. Ama o gücü alabilmem için o kişiye dokunmam gerekir. "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL ALEV 1
Fantasy"O okuldan çıkanlar dahi gibiymiş.Pelin keşke ben de oraya gidebilsem." dediğinde gözlerimi devirdim.Sürekli aynı okuldan bahsediyordu ve ben bunalmıştım. "Okul okuldur ikiz.Bu okulu düşüneceğin yerde derslerini çalışsan ordakilerden daha zeki olurs...