Saray

851 54 10
                                    

Gözlerimi kapattım.

Ve açtığımda...

Işınlanmıştım. Nereye olduğunu bilmiyordum ama başarmıştım.
Herkes mutluluktan havalara uçuyordu.

"Harikaydı bu çömez. Sen başardın." dedi ve bana sarıldı. Ne yaptığını anlayınca geri çekilmişti. Bana sarılmak istemediğini biliyordum ama çok sevinçliydi.

"Hadi hareket etmeliyiz. Eğer onlar saray dışındaysa Sarayı rahatlıkla soyabiliriz." dedi Kaan.

"Bir sürü avcı var. Hep birlikte olmaz. Ama benimle gelmek istersen hayır demem yeni kız." dedi Yiğit.

"Bu arada bu çömezlerin adını sormayı unuttukları anlaşılıyor yeni kız. Adın ne?" diye sordu.

"Kızıl Alev." dedim.

"Havalı takma isim. Ama sen benim için sadece bir çömezsin." dedi.

"Hala terfi edemedim mi ya?" diye sordum gülerek.

"Aslında... Diğerlerinden farklısın. Sen de mi perisin?" diye sordu.

"Hayır. Tam olarak emin değilim. Buraya gelmeden önce kaçırıldım. Avcılar bana muhafız diyordu. Yani bir portaldan gelen avcı öyle söylüyordu." dedim. Hepsinin gözleri fal taşı gibi açıldı.

"Muhafız mı?" dedmişti Melek ve Kaan aynı anda.

"Evet. Emin değilim. Olmaya da bilir." dedim.

Pelin yeter ya uykum var uykum. Hadi uyuyalım.

Şimdi sırası değil Necmi abi.

"Muhafız perilerden daha güçlüdür. Eğer sensen burada istediğin gücü kullanabilirsin. Eminim ki burada fazla kalmayacaksın. Çıkartacaklardır seni." dedi Kaan.

"Sizi de çıkartacaklar muhtemelen."dedim.

"Nasıl olacak o? Ben okulda iki kişiyi öldürdüm. Geri dönmem imkansız." dedi.

"Nasıl yani?"diye sorum. Neden öldürmüştü? Bizi de öldürür müydü?

"Bizi çıkartmazlar. Yani beni çıkartmazlar. Siz çıkarsınız. Birini öldürmediniz sonuçta." dedi Kaan.

"Beni de çıkartmazlar. Ben Kaan'ın öldürdüğü insanlara yardım etmek isterken öğretmen ikimizi de katil sandı." dedi Melek.

"Ama o avcının dediğine göre bir savaş olacak. Elfler ve bizim aramızda. Avcılar bu savaşta olmayacak. Ve savaşın başında bizim tarafımızda iki peri ve üç muhafız olacak." dedim.

"Bırak şu avcıyı. Sallıyor. Ya da o periler biz değiliz." dedi Kaan.

"Tek bildiğim uyumak istediğim." dedim.

"İyi. Sen benimle gel veye onlarla kal. Seçim senin Kızıl Alev. Ama ben gidiyorum. Kiminle kalacaksın?" diye sordu. İki tarafa da baktım. Ama o kadar yorgundum ki artık bacaklarım bir yere taşıyamıyordu beni.

Yere oturdum.

" Sanırım onlarla kalmayı seçtin çömez."dedi ve kızgın bir şekilde yanımızdan ayrıldı Kaan.

" Ben seçim yapmadım. "dedim ama o duymamıştı. Melek duymuştu.

" Yorgunsun. Burada uyumalıyız. "dedi Melek.

" Ben saraya gideceğim. "dedi Yiğit.
Melek ise sadece kafasını sallayarak onay vermişti.

Yere yattım. Melek diğerleri ile konuşuyordu ama duymuyordum artık. Sadece uykunun huzurlu kollarına kendimi teslim etmiştim.

KIZIL ALEV 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin