Bana Neler Oluyor?

850 44 22
                                    

"Sadece bir Ejderha. Bak korkma. Gel." dedim.

"Hayatta olmaz." dedi Selin.

"Bana neden hayalet görmüş gibi bakıyor bu kız ya?" diye sordu Kral.

"Senden korkuyor." dedim.

"Neden? Ayrıca siz ikiz misiniz?" diye sordu bu sefer de.

"Evet. İkiziz. Bilmiyorum senden korkuyor işte." dedim.

"Biraz daha mı korkutsam. Ateş çıkartsam falan. Hee. Ne dersin?" dedi Kral gülerek.

"Aman. Yap da bir daha yanına bile yaklaşmasın." dedim.

"Zaten on kilometre ötemden bana bakıyo manyak." dedi.

"İkiz kendi kendine neden konuşuyorsun. Gönder şunu." dedi Selin.

"Gelip sevmezsen gitmeyecekmiş." dedim.

"Yalancı. Bak böyle giderim." dedi ve uçtu Kral.
Gözlerimi devirdim.

"Seni anlıyor mu o?" diye sordu.

"Evet. Neyse şansını kaybettin. Belki daha sonra anlaşırsınız. Gidelim.

"Eve mi gideceğiz?"

"Evet."

"Ben de burada okumak istiyorum."dedi. Ona döndüm.

" Sen bir avcısın. Burada kalamazsın. Şu ana kadar kalmanın sebebi de hasta olmandı zaten. Dilay hanım seni daha fazla barındırmaz burada. Hem de son kaçırılma olayından sonra. "dedim. Üzgün bir şekilde yüzüme baktı.

" Olmaz. Bakma bana öyle. "dedim ve onun da kolundan tutup odama ışınlandım. Sinan Bey'in özür hediyesi olarak aldığı yeni telefonu ve çantamı alıp odamdan çıktım.

" Gidiyor musunuz? "diye sordu Lila yanımıza gelerek.

" Evet. Sen neden evde değilsin? "diye sordum.

" Aileme olanları anlattım. Zaten onlar benim güçlerim olduğunu biliyor. Bana çok kızdılar. Ben de suratlarına çarptım kapıyı çıktım. "dedi.

" Ailenle istersen ben konuşayım. "dedim.

" Gerek yok. Onlar böyle işte. Beni bir türlü anlamıyorlar. "dedi gülümseyerek.

" Peki. Görüşürüz. İyi dersler. "dedim ve Selin ile birlikte bahçeye çıktık. Muhteşem dörtlü adını verdiğim öğrencileri getir götür yapan abilerin arabasına bindik.

O gözlükler ne işe yarıyordu? Sormalı mıydım? Gözlüklü dik dik ona baktığımı görünce elini önümde iki yana sallamıştı.

"İyi misin?" diye sordu.

"İyiyim. Şey... O gözlükler ne işe yarıyor." diye sordum çekinerek.

" Öğrencilerin bazıları sizin gibi ikiz çıkınca onları ayırmamıza veya avcı olup olmadığınızı anlamaya yarıyor. Güçlerini görebiliyorum." dedi.

"Anlaşılan iki kişide bu gözlük işe yaramamış. Okulda avcı vardı." dedim.

"Onları ben getirmedim. O gün hastaydım. Başka birisi almıştı. Gözlüğü de o taktı. O da avcıymış. Ben gelince fark edip öldürdük fakat avcı getirdiğini düşünemedik." dedi ciddi yüz ifadesi ile.

"Benim bu sayede Pelin olmadığımı anlamıştınız." dedi Selin şaşkınlıkla.

"Siz ben Pelin dediğiniz anda anladım beni kandırmaya çalıştığınızı Avcı Hanım." dedi.

"Avcı Hanım demezsen sevinirim. Adım Selin." dedi üzgün bir şekilde Selin .

"Peki Selin Hanım. Ama bu avcı olduğunuzu değiştirmez. Umarım bize bir zarar vermeyi düşünmüyorsunuzdur." dedi gözlüklü.

KIZIL ALEV 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin