58. Bölüm

17.4K 1.3K 557
                                    

Selammm biz geldik.

Güzel geldik bence... Ne demek istediğimi bölüm sonunda tekrar konuşalım ahahshh

İyi okumalarrr💛

🌍

Bugün okul çıkışı Mert'le alışverişe çıkmıştık. Pasta malzemelerini alıp eve geçecektik. Normalde bizde yapmayı planlasak da son dakikada Gökay'ın arkadaşlarını eve çağırdığını öğrenmiştim. Başta planı erteleme fikrini sunsam da Mert onlara gitmemiz konusunda ısrarcı olmuştu. Ben de daha fazla üstelememiştim.

"Oha şunlardan da alalım mı?" dedim en alt raftaki pembe pasta süslerini gösterip.

"Alalım."

Eğilip alttaki pasta süslerinden birini aldım ve alışveriş sepetine koydum. Mert'in "Bak şurada soslar var," demesiyle birkaç adım ileri gittim.

Sosların olduğu rafları iyice inceledikten sonra gözlerimi Mert'e çevirdim. "Çikolatalı almazsak ağlarım."
Verdiğim tepki onu gülümsetmişti.

"Aksi aklımın ucundan bile geçmemişti."

"Sevindim." Tebessüm ettikten sonra parmak uçlarımda yükseldim ve sosun olduğu rafa uzandım. Ellerimle sosun kutusuna dokunabiliyordum ancak bir türlü alamıyordum. Gurur meselesi haline getirdiğim için Mert'e söylemek istemiyordum.

"Gelsene buraya," diye fısıldayıp parmaklarımı olabildiği kadar ileri itsem de kutuyu alamamıştım. Çabalarım boşa giderken ayaklarımı tamamen zemine indirmiş, sosu almaktan vazgeçmiştim.

Onun yerine ulaşabildiğim raflardan birinde duran ve varlığını göstermeye çalışan karamel sosu elime aldım ve Mert'e döndüm. "Vazgeçtim ben çikolatalıdan, bunu alalım."

Dudakları belli belirsiz bir tebessümle süslenmişti. "Niye? Hani çikolatalı almazsak ağlardın."

"Şey ya görünce canım bundan istedi."
Mavilerini gözlerime iyice odakladığında ben de elimdeki sosu sepete koymuştum. "Hadi gidelim, daha krema alacağız."

Onu alışveriş sepetiyle beraber arkamda bıraktıktan sonra ilerlemeye başladım. Çok geçmeden Mert de peşime takıldı. Birlikte marketin içinde gezinirken ihtiyacımız olan malzemeleri sepete koyuyorduk.

"Sanırım süt de almamız gerek."

"Evet, sütler şurada." İleriye yönelmiştim ki Mert beni durdurdu.
"Dur önce krema alalım."

Aynı zamanda yan tarafımızdaki reyonu işaret etmişti. Kremaların olduğu raflara bakarken Mert bu sefer benden önce davranmış, kremayı alıp sepete koymuştu.

Sonraki durak sütlerin olduğu reyondu. Reyonlarda gezinirken ihtiyacımız olan malzemeleri birer birer sepete atıyorduk. Alacaklarımız bittiğinde kasaya yönelip malzemelerin parasını ödeyip marketten çıkmıştık.

Dışarı çıkar çıkmaz ellerimi güzelce temizlemiş, içimde beliren rahatlama hissiyle Mert'e dönmüştüm. "Çok heyecanlıyım, nasıl bir pasta yapacağız acaba?"

"Güzel olacak güzel," dedikten sonra tebessüm etti. "Yani tamamen sana güveniyorum, benden pek de bir şey bekleme."

"Aaa aşk olsun." Birlikte alt sokaktaki eve yürüyorduk. Poşetlerin hepsini Mert taşıdığı için ellerimi ceplerime koymuştum. "Ben senden çok ümitliyim."

Ardından ona doğru döndüm. Boy farkı olduğu için yüzünü tam görebilmek adına başımı hafifçe yukarıya kaldırmak zorunda kalıyordum.

Gül Kendine •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin