20. Bölüm

26.2K 1.6K 991
                                    

dolunaydoganer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dolunaydoganer

mavi bir renkten daha fazlası

1078 beğeni 285 yorum

asdfghjk mesela?

    bbbbbbb @ asdfghjk Mert'in gözleri 
    gibi

sinanmansz ciddi bi civciv

    dolunaydoganer @sinanmansz
    Sinan yaaa

merttayaz bu sefer rüzgâr da esmiyor neden dağıldık ki

     dolunaydoganer @ merttayaz
     bilmem :') 

     helehele  @ merttayaz geçmiş olsun 
     amansız bi hastalığa yakaladınız. Üç       harf tek hece

     konuşukufe @ helehele bok

🌍

"Dolunay Allah aşkına yeter, sus." Mert'in ani çıkışıyla birlikte duraksadım. "Aman iyi be." Normalde beni bıkmadan usanmadan dinleyen çocuk, şu an konuşuyorum diye lâfı ağzıma tıkmıştı. "Ama kalbim kırıldı, bil istedim."

Mavi gözlerini gözlerime çevirdiğinde bakışlarımı ondan çekip, kollarımı göğsümde birleştirdim. Asla göz teması kurmamaya çalışıyordum. "Kalbini kırmak istememiştim ama ne yapayım, sen de dünü anlata anlata bitiremedin."

"Ama ben de güzel vakit geçirdim, gelip seninle paylaşıyorum ne var bunda?" Başımı hafifçe ondan tarafa çevirdim. "Paylaşmayayım mı?"

"Paylaş tabii ama..." deyip ofladı.

Bu halini umursamayıp göz devirdim. "İyi, ben de anlatmam bundan sonra."

"Ya Dolunay, anlat anlat hadi bir şey söylemedim." Omuz silktim. "Anlatmam. Bağırdın az önce, sus dedin."

"Özür dilerim, öyle bir anda çıktı ağzımdan."

"Ama kalbim kırıldı bi kere."

"Ben son zamanlarda senin kalbini çok kırmaya başladım galiba." Sesi oldukça ciddi çıkarken, yalandan attığım tribe son verdim. "Yok beee, alınmadım şaka yapıyordum."

Gözlerim ciddiyetin hâkim olduğu yüzünde gezinirken mavilerini, sıranın üzerinde birleştirdiği ellerine çevirmiş, parmaklarıyla oynuyordu. "Yok yok, öyle oluyor. Seni incitiyorum."

"Ya ben abarttım biraz, altı üstü kafeye gidip birkaç saat öldürdüm. Ama çok büyük bir şeymiş gibi anlat anlat bitiremedim."

"Dolunay," dedi gözlerini parmaklarından çekip benim gözlerime odaklayıp. "Anlatırken gözlerinin içi gülüyordu."

Kaşlarım hafifçe çatılırken yutkundum. Gerçekten öyle mi olmuştu? Yoo hiç de öyle olmamıştı. "Aman, sen ne bakıyorsun bana?" dedim durumu kabul etmek istemezken. "Ben çiçek görse heyecanlanan bir kızım."

Gül Kendine •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin