24. Bölüm

22.5K 1.5K 973
                                    

gözderen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gözderen

sunshine☀️

2770 beğeni, 310 yorum

nehiralaca güneş vurmuş bi güzele♥️

sinanmansz kanka boynum tutuldu fotoya bakacağım diye ya

asdfghjk sarı çiyan

ayakkabicinizz Mert'le best couple olma yolunda hızla ilerliyorsunuzzz

    bbbbbbb @ayakkabicinizz hayal  
    dünyana hayran kaldım, şizo

🌍

Dün gece Simay'la sohbet işini biraz abartmıştık. Orada kalmaya karar verince evdekilerden eşyalarımı istemiştim. Gece saat 4'e kadar konuşunca haliyle sabah da kalkamamıştık. İlk derse geç kalsam da okula kapağı atabilmiştim. Ancak asıl şov bundan sonra başlamıştı.

Coğrafya sözlüsünü, Mert iki gün önce hatırlatmış olmasına rağmen unutmuştum. Çalışmadığım için de aşırı kötü geçmişti. Zaten uykuluydum, bir de bununla nasıl baş edebilirdim ki?

Hocanın lafları üzerine bahane olarak bunu sunduğumda 'özür dilerim Dolunay, uykunu alamadığın günle sözlüyü aynı güne denk getirdiğim için' deyip benimle dalga geçmişti.

Neyse ki onun laflarını umursamayacak kadar uykuluydum. Nihayet coğrafya dersi bitip zil çaldığında, Mert bana doğru döndü. "Ne bu hâl?"

Başımı, sıranın üzerine uzattığım kolumun üzerine koyduğumda yüzüm ona doğru çevrilmişti. "Simay işte, beni bulmuşken konuştu durdu."

Esneyişime karşılık, elimle ağzımı kapattıktan sonra gözlerimi ovuşturdum. Gittikçe ağırlaşıyorlardı. "Gün kritiği yapmışsınızdır eminim," dedi ve ekledi. "Dün sormaya fırsatım olmadı, yemek nasıl geçti?"

"Güzeldi," dedim uykulu çıkan sesimle.

"Bu kadar mı?"

Başımı salladım. "Konuşacak gücüm yok, anlatacak bir şey de yok. Normal oturduk yemek yedik işte."

Boştaki kolumu, saçlarıma doğru götürüp elimle saçlarımı düzeltirken "Emre mi aldı onu?" dedi. Sorduğu soruyla birkaç saniye kaşlarımı çattıktan sonra bileğimdeki bilekliği anımsadım. "Aa evet, çok güzel değil mi?"

Bileğimi ona doğru uzatıp sallarken gözlerini bilekliğe çevirdi. "Öyle." O baktıktan sonra bileğimi ondan çektim. "Denize olan sevgini biliyor muydu yoksa tesadüf mü?"

"Yok, biliyor. Yani laf arasında geçirmiştim ama unutmamış."

"Seni çabuk tanımaya başlamış."

Onu başımla onayladıktan sonra gozlerimi ondan çektim. Birkaç dakika sonra "Kahvaltı yapmamışsındır sen." dedi. "Bir şeyler yiyelim."

Başımı hayır anlamında salladım. "Canım istemiyor."

Gül Kendine •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin