47. Bölüm

20.7K 1.5K 459
                                    

Bizzz geldik, arayı açmadan hem de🌼

Bayadır instagram bölümü yapmıyormuşum bunu fark ettim ve bu bölüm koydum ahsshhs

İyi okumalar💛

🌍

dolunaydoganer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dolunaydoganer

güzel günlere bakıyorumdur

1003 beğeni 211 yorum

sinanmansz şöyle önden yerimizi alalım

melissa düşürmüşsün 👑

asdfghjk güzel olan tek şey günler değil belki BAŞKA şeylere bakıyorsundur

hilalaygul döndürdün başımızı beeee

🌍

Botlarım ıslak zemine dokunurken, sokağın sessizliği benim sessizliğime karışıyordu. Sol elimdeki poşeti sıkı sıkıya tutarken boştaki elimle içimdeki sweatin kapüşonunu başıma geçirdim. Mert'e gidiyordum. Normalde planlı bir görüşme değildi bu. Uzun zaman sonra ilk kez habersiz şekilde gidiyordum ona. Bu, eskisi gibi olmak isteyişimin ufak bir kanıtıydı sadece.

Evin önüne geldiğimde birkaç basamaktan oluşan merdiveni çıktım ve zili çaldım. Derince bir nefes soluduğumda içimdeki heyecanı bastırmaya çalışıyordum.

Çok geçmeden kapı aralandığında karşımda Melike Teyze'yi görmüştüm. Beni gördüğüne şaşırmış gibiydi. "Hoş geldin Dolunay."

"Hoş buldum," dedim tebessüm ederken.

"İçeriye gelsene, kapıda kaldın."

"Ben Mert'e haber vermeden geldim ama," dedim mahcup bir tavırla. "Biraz vakit geçiririz diye düşünmüştüm."

"Ya," dedi yüzü düşerken. "Çok iyi düşünmüşsün canım ama Mert evde değil. Eğer istersen haber verelim, eve döner hemen."

Mutsuz olmuştum. İçimdeki sıkıntıyı belli etmemeye çalışırken tebessüm ettim. "Yok hayır gerek yok. Biz sonra da görüşürüz." Ardından derin bir nefes soludum. "Peki nereye gittiğini biliyor musunuz?"

"Bilmiyorum canım."

"Tamam o zaman, teşekkür ederim." dedim ve gülümsedim. "Ben artık gideyim."

"Hiç olmadı böyle, içeri geçseydin keşke."

"Yok sağ olun." Melike Teyze'ye selam verdikten sonra merdivenleri indim ve eve doğru yürümeye başladım. Mert nereye gitmişti ki? Tam da gidecek zamanı bulmuştu.

Gül Kendine •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin