galerim changbin dolu bazen ard arda changbin fotografi atabilirim ask adamim🥰
medya: skz/levanter
•
Okul çıkışında herkes dağılmıştı. Changbin hyung Felix'i bırakacağını söyledi ve onlarla ayrıldık. Minho hyung işi olduğunu söylemişti ve o da ayrılmıştı. Geriye sadece Hyunjin, Jeongin, Jisung, Chan hyung ve ben kalmıştık.
Beraber yolda yürürken Jisung bize döndü. "Bugün birden öyle bir soru sorduğum için kusura bakmayın. Sadece merak etmiştim ve birden ağzımdan çıktı öyle."
Ona dönüp hafifçe başımı salladım. Ardından Chan hyung konuştu. "Sorun değil."
Bir süre sonra o üçlü ile de ayrıldık. Eve doğru yürürken aramızda bir gerginlik olduğunun farkındaydık. İkimizde herhangi bir şey söylemiyor ya da yapmıyorduk. Normalde sohbet ederek veya akşam ne yapacağımızı konuşarak giderdik.
Eve geldiğimizde Chan hyung duşa girmişti. Bende üzerimi değiştirdim ve mutfağa ilerledim. Akşam için bir şeyler hazırlamaya başladım. Chan hyungta saçlarını kurutup yanıma gelmişti. Dolapta eksikler olduğu için ona döndüm. Hava sıcak olduğu için yine üzerine bir şey giymemişti. Onu süzmek yerine bakışlarımı tezgaha diktim. "Ben markete gidiyorum hyung, yemekler de hemen hemen olmak üzere."
Başını hafifçe salladı. Odama geçip cüzdanımı, telefonumu ve anahtarları alıp odadan ve evden çıktım. Markete gidip eksikleri aldım ve atıştırmalık bir şeyler de ekledim. Onun sevdiği cipsten ve içecekten de alıp kasaya yöneldim.
Poşetleri alıp marketten çıktım ve eve geri döndüm. Kapıyı açıp içeri girdiğimde Chan hyung gelip elimden poşetleri alarak yardımcı olmuştu. Mutfağa geçtiğimde masanın hazır olduğunu fark ettim ve birlikte bir şeyler yedik. Ardından masayı topladık ve odama yöneldim. Verilen ödevleri tamamlamak için kitabı açmış ve elime kalem alıp kitapla bakışmıştım.
Matematikle bir sorunum yoktu. Fakat bugün anlatılan bir konuydu ve ben dinleyemediğim için gram bir şey anlamamıştım.
Telefonumu aldım ve konuyu anlatan bir video aradım. Bulduğumda açıp izledim ve hiç bir işe yaramadığını 3 tane daha video izleyince fark ettim. Oflayarak kalemi fırlattım. Ellerimi saçlarımdan geçirdim ve kafamın bu kadar dağınık olmasının sebeplerini düşünmemeye çalıştım.
Bunu denedikçe daha kötü oluyordum. Bugün Jisung o soruyu sorduğunda sessiz kalmış ve bir şey dememişti. Ne düşündüğünü bilmiyordum. Rahatsız olmuş muydu, ya da umursamamış mıydı bilmiyordum. İkilemde kalmak düşüncelerime daha çok çomak sokuyordu.
Onunla konuşmak istiyordum ama ne konuşacağımı bilmiyordum. Aramıza hayali bir duvarın girdiğini anlamamak imkansızdı. Telefonuma bir bildirim gelince bakışlarım oraya döndü. Hyunjin gruba yazmıştı.
Bangchan ve köleleri
Hyunjin
grubun adı böyle çünkü şimdilik ona muhtacız
Seungmin'i bilmem ama
en azından Felix ve ben öyleyizChan hyung
ne oldu
yine ne isteyeceksinFelixie
Hyung şimdi Seungmin'in kitabından ödev verilen sayfaya bakar mısın
Bize konuyu hoca bugün anlattı
Ama biz çok bir şey anlamadıkChangbin hyung
Biz burada ne güne duruyoruz
Minho ile
Hemen Chan'a gidiyorsunuzChan hyung
boş işlerle uğraşmadığım ve
tüm notlarım yüksek olduğu için olabilir mi?
bekleyin kitaba bakacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
just friends?
Fanfictionchanmin "Hyung, ben senin bebeğin değilim." "Sen benim bebeğimsin, Min-ah." • friends, but actually lovers. yayinlanmaya basladigi tarih: 11.05.2021 bitis: 29.09.2021 yazmayi unutmusum mpreg icerir hanimlar