chapter 14

1.6K 151 32
                                    

stream kasiyodum aklima paylasmakta oldugum kitabim geldi cok sasirtici hemen saliyorum bolumu

stream unutmayin bebekler HYUNJIN SONUNDA GERI DONDU SUKURLER OLSUN HEDEF 8M❤️❤️

medya: skz/oh(korece seyi iste)

Okul çıkışında Minho hyung, Changbin hyung ile beraber geride kaldı. Bizde eve doğru yürümeye başladık. Hyunjin, Jeongin'i bıraktığı için bizden ayrılmıştı. Jisung da Felix ile beraber bizimle geliyordu.

"Felix, bir şeyler yapmak ister misin? Bunlar sevgili oldu ya şimdi, bizi satarlar. Tavuk yemeye gidelim mi?"

Jisung bize kınayan bakışlar atmış ve sonra heyecanla el çırpıp Felix'e bakmıştı. Felix bir şey dememiş ve başını hafifçe sallayıp bize bakmıştı. Chris bize döndü. "İstiyorsa Seungmin sizinle gidebilir. Benim proje ödevimin üzerinden geçmem gerek."

Arkamı dönüp ona baktım. Hepimiz durmuştuk çünkü sokak ayrımındaydık. "Erken döneriz, olmaz mı?"

Gülümsedi ve saçlarımı okşadı. Bana sarıldı ve kulağıma hafifçe eğildi. "Changbin ve Minho gelecek. Bu yüzden gitmem gerek güzelim. Sende istersen Felix ve Jisung ile vakit geçirebilirsin."

Onaylar birkaç mırıltı çıkardım ve ayrıldık. "Ama bana da anlatacaksın, değil mi?"

Başıyla onayladı ve el salladım. O eve doğru giderken biz sağa dönmüştük. Birlikte tavuk dükkanına ilerlemiş ve Jisung ile konu açarak Felix'i sohbete dahil etmeye çalışmıştık. Bir şeyler yedikten sonra eve gidip dinlenmek istediğini söylediğinde ısrar etmedik. Bizden ayrılıp gittikten sonra, bizde dükkandan çıkmıştık.

"Changbin'i tam tanımıyorum ama böyle bir şey yapması gerçekten çok kırıcı. Bilmiyorum bunu bazen bende düşünüyorum. Acaba Minho da bu tarz şeyler düşünüyor mu? Onunla sevgili olmak istememin sebebini sadece yatmak için olduğunu düşünürse, Tanrım bu çok kötü bir ihtimal. Düşünemiyorum bile. Ki öyle bir düşüncem de yok, bu kendimi çok kötü hissettirir. Ben sadece o gece verdiği izin ile, her zaman saçlarını okşayıp koklamak istiyorum. Elinden tutabilmeyi ve onunla mutlu olmayı istiyorum. Ama bu, kolay olmayacak. Belki de hiç olmayacak."

Anlatırken ağzından kaçırdıkları ile ona bakmıştım. Zaten biliyordum, o geceden bahsederken gözleri parlamıştı ve yüzünde huzurlu bir gülümseme belirmişti. Aniden bana döndü ve endişeyle bakmaya başladı. "Sorun değil Jisung, az çok neler olduğunu biliyorum. Benden sır çıkmayacağına emin olabilirsin. Minho hyunga bir şey söylemem ya da başka birine."

"Anlayışın için teşekkür ederim Seungmin. Gerçekten onu kazanmak çok zor, bunun için çok çabalıyorum. Bana karşı bir ön yargısı olsun istemiyorum. İlk tanışmamızdı ve ilk kez altta olduğu birlikteliğiydi. Birine onu alçaltırcasına anlattığımı düşünmesini istemiyorum."

Başımı salladım ve hafif bir gülümsemeyle omzunu sıktım. Bana dönüp gülümsedi. Yollarımız ayrılırken ona dönüp el salladım. O da bana karşılık verdi ve sonra eve yöneldim. Hızlı adımlarımla eve geldiğimde evin içerisinden bir takım sesler geliyordu. Kapıyı açtım ve içeri girdiğim gibi birden kolumdan tutup çekilmiştim. Endişeyle arkama bakacakkan karşımda Christopher'ı gördüm.

O zaman kolumdan tutup beni çeken kimdi?

Minho hyung ve Changbin hyungta yanımıza gelirken arkama bakmaya çalıştım. Ama kolunu boynuma çok sıkı sarmıştı. "O zaman Seungmin'i almalıyım, değil mi Chan? Kârlı bir anlaşma. Felix ve Changbin'in tüm kayıtlarını silmem karşılığında senden Seungmin'i alacağım. Tadına baktıktan sonra güzel işletirim, sonuçta güzel bir fiziği var."

just friends?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin