ya var ya wattpad'e kufretmekle geciyor gunum
stream kasmaktan ve album heyecanindan burayi unutmusum bir mesajla kendime geldim ve wattpad bana bolum yayinlandi dedi ciktim ama atmamis aglicam..
albumde favori sarkiniz var mi? ben cheese diyorum sanirim✨
medya: skz/thunderous
•
"Seungmin, altı üstü Chan'ın bacaklarına atlayacaksın. Hem evde denediğinizde bir sorun olmadığını söylemiştiniz."
Sorun yoktu ama ondan sonrası yatakta bitmişti. Sorun bu da değildi. Şu an ayakkabılarım vardı ve o zamanda ayakkabılarım olacaktı. Canının yanmasından endişeleniyordum.
"Sorun yok Min. Hadi, bol bol pratik almamız lazım." Başımı salladım hafifçe. Müziği biraz daha geriye alıp başlattı. Bizde biraz daha geriden başladık. Kucağına oturdum ve karşıma Felix geçti. Sonra kucağından kalktım ve ona dönüp kucağına zıpladım. Omuzlarına tutunduğumda ellerini belime koymuştu. Çok beklemeden kucağına bacaklarımı açarak oturdum. Gözleriyle bana onay verdi ve ardından kalktım. Benim peşimden o da kalktı ve kalan kısmı yapmaya devam ettik. Break kısmını yaparken ikisi de gitmişti ve yerde hareketlerimi devam ettirmiştim.
Tek ayağımı havaya kaldırıp biraz daha ileri uzandım ve şarkı bitti. Felix heyecanla ellerini çırptı. Jeongin de ona eşlik etmişti. "Ben dedim tam Seungmin'lik dans diye. Yine çok haklıyım işte. Çok güzel oldu."
Göz devirdim ve yere oturup derin bir nefes verdim. Ardından birkaç kez daha pratik almıştık ve ben her seferinde o kısmı endişeli bir şekilde yapmıştım. Hyunjin ve Minho hyung çalışmaya başladı. Ben biraz dinlendikten sonra Jisung ile birlikte pratik yaptığımız odadan çıkıp kayıt almak için ses odasına ilerlemiştik. Birlikte partları böldük ve arkadan müziği açarak böldüğümüz partları söylemeye başladık.
(yn: tahmin etmek cok zor degil duzeltirken yaziyorum bunu dinlemediyseniz acilen dinleyin day6-congratulations seungmin&han yazarak bulabilirsiniz melek gibi sesleri var mukemmel cover)
Kaydettikten sonra dinlemiş ve tekrar tekrar hatalarımızı düzelterek denemiştik. Sonra bizimkilerin yanına geri döndük. İki hafta sonra yarışma vardı. Bu yüzden çalışmalarımızı sıkı tutuyorduk.
Odanın kapısı aralandı ve içeri Hoshi girdi. Sonra bize baktı ve eğildi. "Merhaba, ben odayı boş sanıyordum. Kusura bakmayın, iyi çalışmalar size."
"Hayır, aslında bizim çalışmamız bitmişti. Gitmene gerek yok." Felix çağırdığında gülümsemiş ve yanımıza gelmişti. "Sen hangi şarkıyı yapıyorsun?"
"Ah, ben tamamen kendim yazıp seslendirdiğim bir şarkıya koreografi hazırlıyorum." Buna şaşırmıştım. "Bu çok güzel. İyi bir iş çıkaracağından eminim."
Teşekkür etti. Ardından Changbin hyung, Felix, Jisung ve Christopher dersi olduğu için yanımızdan ayrıldılar. Jeongin, Hyunjin'in kolunun altına girmişti. Minho hyung ayaklandı ve lavaboya gideceğini söyledi. "O zaman bizde seni rahatsız etmeyelim. Sana iyi çalışmalar."
"Sorun değil. Şu anlık tek başımayım zaten. Bugün gelen kimse olmayacak." Başımı salladım hafifçe. Jeongin, Hyunjin'e döndü. "Dersiniz yoksa dışarıda bir kahve içelim mi?"
İkimiz onu onayladık ve Hoshi'ye döndüm. "Bugünlük tekim demiştin. İstersen sende gel."
"Olabilir. Size rahatsızlık vermeyeceksem." Gülümsedim ve onu da kaldırdım. Aynı sınıftaydık ve çok iyi bir çocuktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
just friends?
Fanfictionchanmin "Hyung, ben senin bebeğin değilim." "Sen benim bebeğimsin, Min-ah." • friends, but actually lovers. yayinlanmaya basladigi tarih: 11.05.2021 bitis: 29.09.2021 yazmayi unutmusum mpreg icerir hanimlar