bolum sonunu okursaniz cok cok sevinirim🥺🥺💗
medya:skz/star lost
•
"Seungmin, hazır mısın? Birazdan sahneye biz çıkıyoruz." Felix geldiğinde başımla onaylamıştım. Gidip Christopher'ı bulmuştu. O lanet çocuk ne yapıp edip Christopher'ı kendi dansı için ikna etmişti. Onun ismi yazılı değildi ama yapacaktı. Üstelik şu an birlikte kahve içiyorlar ve sohbet ediyorlardı.
Felix keyfini bozmuş olacak ki, asık bir suratla yanımıza geldi. Hoshi bir anda gelmiş ve dibimizde bitmişti. "Sizi destekliyor olacağım, en iyisini yapacaksın Seungmin. Fighting!"
Gülümseyerek teşekkür ettim. Sonra Hoshi'yi bırakıp sahneye ilerledik. Perde kapanınca hızla içeri geçip yerimizi aldık. Hyunjin de kenarda sandalyeyle bekliyordu. Perde açılırken alkışlar yükseldi. Müziğe odaklandım ve başlayınca yere eğilip bacaklarının altından geçtim. Sonra yere yattım ve Felix beni kaldırdı. Christopher'dan destek alıp tamamen ayaklandım.
Sandalye kısmı geldiğinde yine bir tık gerilmiştim. Canının acımasını istemiyordum. Kucağında olan hareketlerimi yaptıktan sonra kalkıp kucağına zıpladım. Sonra tam olarak oturdum. Bilerek hafifçe kalçamı oynatmıştım. Bakışları gözlerime ulaştı ve yutkundu. Bende bakışlarımı kaçırıp ayaklandım. Son kısmında ikisi giderken ben kalan ufak partı yapıp yerde bitirmiştim.
Alkışları toplamaya başlarken toparlandım ve birlikte selam verdik. Sonra tekrar yerimize döndük ve Hoshi çıktı. Onu izlerken performansına bayılmıştım çünkü cidden çok iyiydi. Yardımcı olan kız ve erkek dansçılarda çok iyiydi.
"Tanrım, Hoshi cidden mükemmel yapmış." Hayranlıkla onu izlerken Christopher bize döndü. "Bittiyse ben gidiyorum. Başka birine de sözüm var."
Göz devirmiştim. "Çok bile bekledin." Ardından giderken Felix şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu. Hoshi gelince kahve aldı ve kenarda olan koltuklara oturduk. "Çok havalıydın gerçekten ve bu hareketin çok güzeldi."
Elleriyle yaptığı bir hareketi gösterdim. Gülümseyip teşekkür etti ama kollarımı düzeltmemi söylemişti. Ben yapamayınca kollarını omzuma sardı ve kendisi yönlendirdi. Anlayınca başımı sallayıp teşekkür ettim.
Kahvelerimiz biterken Jisung beni çağırdı. Birlikte içeri giderken boğazımı temizledim. Sabahtan beri sesimizi açmak için oldukça çalışmıştık. Şimdi yine devam ediyorduk. Birlikte kalabalığın gürültüsünü umursamadan başlangıcı yaptık. İyiydik.
Sıra bize gelince birlikte kapalı perdenin arkasına geçtik. Jisung bir anda beni bırakıp gitti ve perde açıldı. Day6'in başka bir şarkısı kulaklarıma dolarken karşımdaki insanlara afallamış bir görüntü sunmamak adına söylemeye başlamıştım. You Were Beautiful açmıştı ama nedenini bilmiyordum. Karşımda olan insanlara göz gezdirirken Christopher ile bakıştım. Fakat odaklanmak için bakışlarımı ondan çektim.
bir gün bile atlamadan sen,
beni sevdiğini söyledin
uyumadan önce ve uyanır uyanmaz
söyledin bana
söylendi bana bu sözcüklergüzeldin
bana bakış şeklinle
bana sesleniş şeklinle
hepsiyle, hepsiyle
her şeyinle, benim içingüzeldin
başka bir şey istemiyorum
bana verdiğin o anlar
hepsi, hepsi
hepsi geçmişte kalsa da
sen güzeldinartık senin için de anılarımız
geçmişte kalmış olmalı
senin için ne söylersem söyleyeyim
geçmişte olanlar hakkında
ŞİMDİ OKUDUĞUN
just friends?
Fanfictionchanmin "Hyung, ben senin bebeğin değilim." "Sen benim bebeğimsin, Min-ah." • friends, but actually lovers. yayinlanmaya basladigi tarih: 11.05.2021 bitis: 29.09.2021 yazmayi unutmusum mpreg icerir hanimlar