chapter 27

1.2K 93 57
                                    

zaman atlatiyorum cunku yazacagim seylerin ileride gerceklesmesi lazim okudukca anlayacaksiniz^

bu arada bolumu attiktan sonra aklima hyunin icin bir fikir geldi allahim nolur birisi yapmamis olsun amin

medya:seventeen/fear

1 yıl sonra

Elimde kahve bardağımla beraber bizimkilerin oturduğu masaya ilerledim. Oturduğumda Christopher kolunu omzuma sarmıştı. Hyunjin heyecanla herkesi susturdu. "Yarışmayı duydunuz mu? Bölümler arası olacakmış. Yani hepimiz kendi bölümlerimizde yarışacağız."

"Güzel, bizde katılırız ve kazanırız." Changbin hyung gülümseyerek konuştuğunda Minho hyung göz devirdi. "Takımca değil aptal, bölüm olarak diyor."

"Tamam bende biz derken Jisung, Chan ve kendimden bahsettim zaten." Jisung ile birlikte gülerken bende hafifçe gülümsemiştim. Hyunjin göz devirip bana baktı. "Seungmin bence birlikte bir şeyler hazırlayabiliriz dans için. Hazır bir koreografiyi de coverlayabilirmişiz."

Hafifçe başımı salladım. "Neden olmasın? Eğlenceli olur ve vakit geçiririz. Ama bir şey merak ediyorum. Ben dans bölümü öğrencisiyken şarkı söyleyebilir miyim?"

Hyunjin başıyla onayladığında Jisung 'oo'lamıştı. Dönüp ona baktım. "Seungie şarkı mı söyleyecek?"

"Belki Sungie ile birlikte söyleriz." Gülerek konuştuğumda o da gülmüştü. "Benim için fark etmez. Şarkıyı bile seçebilirsin."

"Bunda ciddiysek şarkıyı belirleyelim ve ismimizi yazdıralım. Tabi, iki farklı şey yapabiliyorsak." Hyunjin beni yine onaylamış ve tekrar konuşmaya başlamıştı. "Şimdi, Minho hyung sen ve ben olunca bir şeyler bulmamız ve oluşturmamız daha kolay olur. Aynı zamanda Jisung ile şarkı da söyleyebilirsin çünkü birden fazla katılım yapabiliyorsun."

"Bence hep birlikte yapmak yerine ayrı ayrı yapalım. Hatta bir kura falan yapalım. Arada bir kız dansı olsun ve kime çıkarsa o onu yapsın."

Hafifçe geriye çekildim. Bundan emin değildim. Kız dansı yapmak benlik değildi. "O zaman hepinizden bağımsız olarak şarkıları ve kurayı Felix ile ben belirleriz."

Changbin hyung konuşunca kafamı iki yana salladım. "Hayır, işin içinde siz varsanız o bana çıkacak bundan adım gibi eminim."

"Ne alakası var Seungmin? Bana veya Minho hyunga da çıkabilir. Hadi, oyunbozanlık yapma."

Derin bir nefes verip kafamı geriye attım. Christopher açıkta kalan boynuma bir öpücük kondurdu. "Vakit geçiririz ve eğlenceli olur diyen sen değil miydin bebeğim? Hadi, hepimiz eğlencesine katılacağız."

Bakışlarım ona ulaştı. "Sende benimle dans et o zaman."

"Bir şey söyleyeceğim. Seungmin'i Tail yaparken düşündüm. Chan hyungu da sandalyedeki çocuk. Bir dakika hayali çok güzel bunun yapın bunu gerçeği daha güzel olur."

Felix konuştuğu zaman göz devirmiştim. "Tamam o zaman Chan hyung ve Seungmin Tail yapsın. Hatta sende Chan hyungun yanında backuplardan biri olursun Felix. Bizde Minho hyung ile bir şey bulalım."

"Ben evet dedim mi? Bizim adımıza niye konuşuyorsunuz?" Hyunjin'e ve Felix'e karşı konuşurken ikisi de kıkırdamıştı. Ardından Jisung'a baktım. Yerinde yoktu. "Jisung nerede?"

"Lavaboya gitti, gelir şimdi." Minho hyung konuşunca başımı salladım. "Neyse ne, sonuç olarak Tail yerine başka bir dans olacak. Onu yapamam ben."

just friends?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin