bu bölümde +18 sahneler vardır ve rahatsız olacaklar için akış bölünüp yazılmıştır.
••••••••••
Chan elleri Felix'in elindeyken yüzünde kocaman bir sırıtma ile ilerliyordu. Beklediği bir şey değildi ve işte bu yüzden hoşuna gitmişti. Felix sürprizlerle doluydu ve Chan da her sürprizi öğrenmek istiyordu.
Saatler gibi gelen dakikalar ardından otele vardıklarında bu sefer çekiştiren Chan olmuştu. Asansöre bindiklerinde diğer insanlar ile karşılaştıklarından Felix sinirli bir şekilde nefesini verdi. Chan durumu fark edince yüzünde hâlâ duran sırıtma ile elini elinden ayırdı ve beline koyup önüne çekti. Dışarıdan gören bir insan kalabalık arasında sıkışmaması için derdi ama elbette Chan'ın amacı bu yönde değildi. Kendini bastırırken Felix dudağını dişlemiş ve inatla yavaş çıkan asansöre küfür etmişti. Heyecanlı ve stresliydi çünkü biraz sonra patronu ile yatacaktı.
Asansör katlarında durduğunda Felix hızlıca çıkıp Chan'ı da onunla beraber götürmüştü. Kulağına dolan kahkaha sesini umursamadan Chan'ın odasına çekti. Şu an anahtarını bulmaya çalışacak durumda değildi. Chan telefonunu çıkarıp arkasını okuttuktan sonra ikisini de odasına soktu. Kapıyı kapatıp ona döndü. "Emin misin?"
"Tanrım, çok konuşuyorsun." Gömleğinin yakalarından tutup çekti ve yeniden dudaklarını birleştirdi Felix. Chan'ın normalde kızacağı şey o an daha çok içindeki ateşin alevlenmesine neden oluyordu ve hepsinin nedeni biraz sonra yatağa götüreceği asistanıydı.
Felix'in aksine yavaşça alt dudağını emerken onu odaya doğru ilerletiyordu. Felix bir anda yavaşlayan tempodan dolayı sinirlenip gömleğini çekiştirdi. Chan'ın elleri yine Felix'in belini buldu. Gömleğini sıyırırken tüm akşam gözünü alamadığı teninde gezdirdi elini. Felix, sıcak tenine değen soğuk eller ile irkildi. Yakasından çekip biraz daha yakınlaştırdı bedenini.
En sonunda yatağa geldiklerinde Chan geri çekilmiş ve hafifçe Felix'i ittirmişti. Felix herhangi bir zorluk göstermeden yatağa düşmüş ve kafasını kaldırmıştı. Chan'ın gözlerinin koyulaştığını fark edince dudaklarını yaladı. Farkındaydı, Chan da onu fazlasıyla istiyordu.
Chan'ın bakışları Felix'in dudaklarında oyalandı. Aralık bacaklarının arasına dizini yerleştirip eğildi. Felix'in eli, dudaklarını birleştirmeden önce Chan'ın gömleğinin düğmelerine gitti. Düğmelerini çözerken çoktan dillerini birleştirmişlerdi. Felix'in elleri aceleyle düğmelerde dolaşırken Chan biraz daha üstüne gitmiş ve onun uzanmasını sağlamıştı.
Felix sonunda çözebildiği düğmelerle geri çekilip rahatlamışçasına nefes almıştı. Chan gülmüş ve geri çekilip gömleğini bir kenara atmıştı. Felix'in gözleri çıplak kalan vücudunda gezerken Chan da Felix'in gömleği ile uğraşmaya başlamıştı. Felix parmak uçlarının kaşındığını hissetti dokunmak için. Üzerine eğilmiş ve gömleği ile uğraşan Chan'ı yana ittirdi ve kucağına çıktı. Chan, Felix'in ani hareketlerine kesinlikle bayıldığını fark etti. Yeniden dudaklarını buluşturduğunda elini çıplak teninde gezdirmeye başladı.
Chan'ın eli Felix'in belinden kalçasına inmiş ve sıkmıştı. Kendini bastıran Felix ile Chan inlemiş ve geriye çekilip nefeslerini düzenlemeye çalışmıştı. Diğer sekslerine kıyasla daha yoğun ve hararetli geçiyordu. Bunu sevmediğini söylese en büyük yalan olurdu
Felix'in dudakları Chan'ın boynuna inerken Chan da vakit kaybetmeyip Felix'in pantolonunun düğmesine inmişti. Boynunda hissettiği dil ile her ne kadar eli titreyip açamasa da bir süre sonra açmış ve fermuarını indirmişti. Pantolon bollaşırken Felix çoktan rastgele bölgeleri seçip emmeye ve ardından dişlemeye başlamıştı. Umrunda değildi. Herhangi birisinin görüp de Chan'ın hakkında çıkarabileceği dedikodu umrunda değildi. Bu gece hayatında bir iz bırakacaktı ve bunu ruhen olmasa da en azından fiziksel olarak Chan'da da gerçekleştirmek istiyordu. İçinde gereksiz bir şekilde unutmamasını isteyen taraf vardır. O tarafın haberdar olmadığı şey ise Chan'ın asla unutmayacağıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boss | chanlix
FanfictionFelix, stajyerlik için Bang Chan'ın şirketini seçmişti. +minsung|hyunin|seungbin| |5221|-|11421|