B32

6.5K 569 284
                                    

Felix, Chan ile Changbin arasında ne yaşandığını deli gibi merak etmesine rağmen sormamaya çalışıyordu. Gala gecesini gözler önüne getirdikçe aklında Chan'ın Changbin'e karşı olan soğukluğu canlanıyordu. Chan her ne kadar insanlarla çok samimiyet sergilemese de geçmişe dönüp bakıldığında ona karşı ayrı bir uzaklığı vardı.

"Ne düşünüyorsun?" diye sordu Seungmin bileğindeki bileklikle oynarken. Yanlarında ona dik dik bakan Chan onu biraz (!) geriyordu. "Hiç." diye mırıldandı Felix bilgisayardaki işine döndü. Üçü beraber Felix'in ofisindeydiler. Chan, Changbin'i bekleme ayağına Felix'in ofisine gelmişti Seungmin'in orada olduğunu bilmeden. Karşılaşmaları bir drama filmi sahnesi gibi görünse de sadece Chan için sinir, Seungmin için ise olayları bildiğinden korku vardı.

"Nasılsın Seungmin?" Anlık soruyla Seungmin irkildi. Chan'dan gelen atak beklenmedikti. "İyiyim, siz?" Chan duyduğu kelimeler ile tatmin olsa da üzerindeki bakışlar bu hissiyatı engellemişti. "Ah hadi ama liseden arkadaşız, siz gibi kelimeleri kullanmaya ne gerek var? Hem birbirimizi daha çok göreceğiz?" Felix tek kaşını kaldırarak bilgisayardan kafasını çekti. "Öyle mi efendim?" Chan dediğinin yeni farkına varmıştı. "Evet eski arkadaşımla daha çok görüşmek istediğime karar verdim, umarım arkadaşınızı paylaşabilirsiniz Bay Lee." Felix bir süre duraksadı. O mu yanlış anlamıştı yoksa bu adam mı fazlasıyla iyi bir şekilde konuları döndürüyordu? İlkini seçip kafasının doluluğuna yordu.

"İyiyim, sen?" diye düzeltti kendini Seungmin. Chan dilini yanağının içinde gezdirdi. "Her zamanki gibi." Seungmin bakışlarını Felix'e döndürecekken Chan'ın cümlesiyle eski yerine gelmesi bir oldu. "Changbin gelecek bugün."

Seungmin şaşkınlığını gizleyemezken Felix olayı bilmeyen tek kişi olduğunu yeni fark etti. "Sizin aranız bozuk değil miydi en son?" Chan arkasına yaslanırken omuz silkti. "İş alanında profesyonellik önemli olan." Felix dudaklarını birbirine bastırdı gülmemek için. Ya ama ne profesyonellikti dün yaşananlar!

"Umarım kalbini daha çok kırmazsın." Seungmin'in gözünden hüzün geçerken Felix daha da meraklanıyordum. "Ben sizi tanıştırdım ve sen onun tarafını mı tutuyorsun?" Seungmin gözlerini kaçırdı. "Evet çünkü o senin gibi beni bırakmadı." Chan, Seungmin'in karakteristik özelliklerini az da olsa hatırlıyordu. Kırılgan biriydi ve son hatırladığı kadarıyla Changbin'den hoşlanıyordu. Tahminen yıllar öncesinin getirisinden kaynaklı bir savunmaydı bu. Doğal geliyordu ama istemsizce de kendine yediremiyordu.

"Her neyse." dediğinde kapı çalındı. Felix ile Chan aynı anda "Gir." deyince ikisi de birbirine baktı. Felix gülerken Chan hafifçe sırıttı ve girene döndü. Lisa tüm bakımlı görüntüsüyle kapıda dikiliyordu. "Seo Changbin geldi efendim." Chan doğruluğunda her şeyi bir kenara atmıştı artık. Felix de ayağa kalktığında Chan, Seugmin'e döndü. "Normalde böyle bir şey yapmam ama istersen toplantıya sen de gel, Changbin'i görmüş olursun." Seungmin onunla birkaç kere görüştüğünü söylemek için dudaklarını araladı ama bunun yanlış bir seçim olacağını düşünürek kapattı. Gülümseme sundu. "Teşekkür ederim." Chan cevap vermeyip yürümeye başladığında ikili arkasında takip etmişti.

Yolları yeniden toplantı odasını bulmuştu. Kapıyı araladığında Chan, Changbin'in telefonuyla oynadığını görmüştü. Changbin her zaman rahattı. Şirket sahibi olması ve onu böyle iyi yönetiyor olması hala Chan'a garip geliyordu. Tebrik edilesiydi bu kadar konudan uzak olup da bu kadar başarılı olması.

"Hoş geldiniz." dedi Chan dikkat çekmek için. Changbin telefonunu kapatıp cebine attıktan sonra ayağa kalktı. Yanlarına gelip elini uzattı. "Hoş buldum." El ele sıkıştıktan sonra Chan odanın ortasına ilerledi. "Selam Felix." dedi Changbin. Felix selam verdi kafasıyla. "Merhaba efendim." Chan'ın yanına ilerlerken Changbin'in gözleri en sonunda Seungmin ile buluştu. Sıcak bir gülümseme sunarken "Seni burada görmek ne büyük şeref." demişti. Seungmin gülümserken utangaçlık yüzünden başka yere bakmıştı. Seungmin normalde böyle bir insan değildi hatta insanlarla dalga geçmeye bayılırdı çünkü biliyordu ki tatlı görüntüsünden kaynaklı insanlar onu affedecekti ama eskilerin getirisinden dolayı istemsizce gerilmişti.

boss | chanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin