" BAGI AKU PEWARIS TU.... BAGI AKU!!
BAGI AKU!!!! BAGI CEPAT!!! KALAU AKU DAPAT PEWARIS TU, AKU BOLEH DINAIKKAN PANGKAT DAN MENJADI ORANG KANAN RAJA IBLIS. AHAHAHAHA!!! "" TAPI KALAU AKU TAK DAPAT MACAM MANA? MESTI RAJA IBLIS BUNUH DAN SEKSA AKU!!! AKU TAK NAK!! SEKARANG BAGI AKU PEWARIS TU!!!"
Lelaki misteri tersebut meracau racau seperti orang gila. Sekejap dia tersenyum, sekejap dia ketawa, sekejap dia mengetuk ngetuk kepala.
" AHH...LUPA, KALAU AKU MINTAK PEWARIS TU DARI KORANG PUN, KORANG BUKAN KENAL. AHAHAHA!!AHAHAH!!
Lelaki misteri itu mengangkat tangannya menghampiri sebelah tanduknya. Tangan tersebut ditekankan ke dalam tanduk tajam itu sehingga mengeluarkan titisan titisan cecair darah yang berwarna merah.
HYNOUSE !!!
Lelaki itu menjerit sedikit sambil mendepakan tangan nya yang berdarah ke hadapan. Sebuah lingkaran sihir yang berwarna merah pekat kelihatan di depan tapak tangannya.
HYPONIST!!
Seekor haiwan yang sangat besar berwarna merah dan berkaki banyak keluar dari lingkaran tersebut.
Ddrrrruushhh!!
Lipan tersebut mendarat di atas tanah. Sesetengah pelajar yang dihempap di bawah badannya tidak dihiraukan . Memang niatnya untuk membunuh, buat ape elak pelajar tu. Bunuh je lah.
" Li-li-lipan..." Bisik Dylan perlahan tetapi dapat didengari oleh mereka yang berada berdekatan nya.
POISON AIR!!!
Shrrruusshhhh!!
Lipan besar itu membuka mulutnya dan mengeluarkan sebuah hembusan nafas beracun yang berwarna unggu. Nafas beracun itu dihembuskan keseluruh tempat mengenai semua pelajar yang berada di situ.
" Korang semua!!! Dekat sikit dengan Shen!!" Jerit Shen Zen lantang.
Carine Shield !!
Sihir penghalang milik Shen Zen telah menghalang mereka berempat dari terkena hembusan racun itu.
" Die-dieorang sem-semua ma-mati ke-ker?" Soal Natasya perlahan. Seluruh badannya mula menggigil hebat kerana ketakutan. Dia duduk menekur lantai dan menyembamkan mukanya keatas kakinya. Air mata mula membasahi pipi dan diikuti dengan tangisan yang kedengaran.
" Hisk,Hisk,Hisk. Kita...ak-kan... ma-ma-ti Ker?" Ujar Natasya bersama suara yang tersekat sekat.
Dapat dilihat melalui penghalang tersebut, kesemua pelajar yang terjatuh dan berbaring di atas lantai. Hanya beberapa orang sahaja yang menggunakan penghalang yang sama digunakan oleh Shen Zen.
" Mung-mung-mungkin??" Ujar Kaizen. Natasya yang sedang terduduk itu ditepuk tepuk perlahan untuk meredakan kesedihan.
" Tak, kita takkan mati. " Kata Dylan dingin dan tegas.
" WELL,WELL,WELL, ADE JUGA PUAK MAGIWEY YANG PANDAI GUNA OTAK. AHH!!! AKU TAHU!!! MESTI DIANTARA KORANG, ADE PEWARIS TERAKHIR TU KAN!!??? YEAY, DAH NAK JUMPA. DAH NAK JUMPA!!!!"
Lelaki itu bersorak riang di atas angin. Selang beberapa saat, matanya mula memancarkan riak dingin dan membunuh.
DRUUZSH HRACE!!
Seperti yang diarahkan oleh tuannya, lipan tersebut mula mengangkat ekor belakangnya dan menghentakkan beberapa kali ke penghalang mereka untuk menghancur kan penghalang tersebut.
Krraakkk!!!
Penghalang pertama telah dipecahkan. Dan semua pelajar yang tadinya berdiri mula jatuh terbaring ke tanah setelah menghidu racun gas tersebut.
YOU ARE READING
[BʘʘK1] Power Of The Little Boy
Adventure[ My First Book 1] [ Yang benar dan tiada curi curi idea. Semua idea datang dari author yang bernama Qynnn.. 🙄 ] Puak manusia dan semua puak puak yang lain dahulu nya hidup aman dan bahagia. Tetapi, apabila kedatangan seorang musuh jahat telah meme...