" Asal dekat tangan aku ni ade cakar? Dekat belakang badan aku ni pon ade ekor...? " bisik Dylan pelik. Dia mencuba untuk memahami apa yang telah berlaku pada dirinya sekarang.
" Ni ke yang pergabungan bertarung tu? "
" Eh, hidup lagi lupenye... Wah, dah ade penampilan baru ehh sekarang." Lelaki iblis tersebut bangun sambil memegang perutnya yang sakit akibat dari cakaran Dylan.
( MUAHAHAHAHA!!! Author dah keluarkan kuasa Dylan!! Roar!!! Power tak? 😂😂 Ehh...., Jom sambung balik )
" Arghh aku tak kesah lah ape yang tengah berlaku pada aku nih. Sekarang lepaskan Hynae!!!" Jerit Dylan kuat. Sejurus lepas itu, dia terus berlari dan menerkam ke arah iblis jahat itu.
" Tak. Kau tak boleh ambik dia... Dia aku punya!!!." Ucap iblis tersebut sebelum menahan serangan Dylan.
Dylan mula melompat ke belakang apabila lelaki tersebut cuma untuk menusuk perutnya.
Dark Arrow
Sebuah pemanah hitam kelihatan tepat di hadapan lelaki iblis itu, kemudian dia menarik pemanah itu dan melepaskan berdas das tembakan panah hitam ke arah Dylan.
Slaaassshhhh
Slaaassshhhh
Slaaassshhhh
Slaaassshhhh
Dylan yang tidak menyangka akan serangan tersebut mula berasa sedikit cuak. Bersama dengan seragam pergabungan bergabung, dia cuba menghindari segala anak panah hitam itu.
Slaaassshhhh
" Aghhh!!" Dylan mula mendecit kesakitan apabila salah satu dari kesemua panah hitam itu mengenai tangan kanannya.
' Hish.... Aku tak selesa lagi pakai seragam pergabungan bertarung nih... ' bisik Dylan di dalam hati.
Panah hitam yang berada di tanganbya dicabut kasar olehnya. Bersama dengan rasa sakit tersebut, dia cuba untuk tetap bertarung.
" Dasar!!! "
Flame Ball
Ekor yang berada di belakang Dylan tiba tiba mengeluarkan api merah. Ekor tersebut diarah kan ke arah iblis itu dan
Drrruuusshhh
Drrruuusshhh
Drrruuusshhh
Tembakan bebola api dilepaskan. Malang sekali akibat baru pertama kali menggunakan seragam tersebut, separuh dari kesemua serangan bebola api dari Dylan tersasar jauh.
" Ala...ala...ala...serangan macam ni takkan lukakan aku lansung." Balas iblis itu bongkak.
" Hisy...." Dylan berasa kegeraman apabila dia merasakan bahawa muka lelaki iblis itu sedang mengejeknya.
" Kau....kau...memang cari nahas kan?" Ujar Dylan bersama muka dinginnya.
" Hmmm, maybe kot ? Sebab aku ni suke tengok orang terseksa. Dan jangan sentuh perempuan aku..." Sebuah amaran keras diberikan iblis jahat itu kepada si Dylan.
" HAH!!?? Perempuan kau? Kau ni gile ke? Dia tu kawan aku dan aku punye...bagi lah dekat aku balik!!" Tengking Dylan. Kemarahan nya tidak lagi boleh ditahan tahan. Rasa macam nak je campak si iblis depan dia ni dekat lubuk buaya...aman sikit dunia nih....
Double Sword
Iblis itu mengeluarkan dua belah pedang panjang yang terbuat dari sihir hitam nya.
YOU ARE READING
[BʘʘK1] Power Of The Little Boy
Adventure[ My First Book 1] [ Yang benar dan tiada curi curi idea. Semua idea datang dari author yang bernama Qynnn.. 🙄 ] Puak manusia dan semua puak puak yang lain dahulu nya hidup aman dan bahagia. Tetapi, apabila kedatangan seorang musuh jahat telah meme...