Szeptember 16. Kedd
Reggel amikor beléptem az osztályba Lukas már ott ült a helyén. Elindultam felé, de mielőtt odaértem volna Szonja körbe ugrálta Lukas-t.
Ez miért van ott mindenhol?- Luk jössz velem büfébe? - nyávogta neki Szonja. Természetesen kihasználta a helyzetet, hogy segítsek neki úgy mint Zórának.
- Kösz, nem. - rázta le a kezeit magáról Lukas.
- Lécciiiii! - mondta teljesen artikulalatlanul.
- Mondom nem. - mondta eréjesebben Lukas. És akkor éreztem a jó pillanatot, hogy elfoglaljam a helyem. Gyúnyos mosollyal néztem Szonjára aki segítség kérően nézett rám. Én csak megráztam a fejem és helyet foglaltam.
Szonja megsértődve megfordult és el robogott.
- Ez hülye. - nézett Szonja után Lukas.
- Eléggé. - mosolyodtam el.
- Első óra? - nézett rám Lukas.
- Ha tudnád mindig erőtannal kezdünk. - mondtam neki.
- Oké. - engette el a beszólást a füle mellett.
Lilkó nem jött iskolába. Írtam neki, hogy mi van vele, miért nem fogadta a hívásom, de meg se nézte. Érdekes.
Amikor kiléptem a suliból Lukas meglátta, hogy aggódóan nézem a telefonom, úgyhogy oda jött hozzám.
- Baj van? - nézett bele a telfonomba.
- Nem tudom. - néztem rá. - Lilkó nem válszol és tegnap se fogatta a hívásom. - sütöttem le a szemem.
- Uh. - nyögte ki Lukas. - Ez Dávid lesz. - jelentette ki.
- Gondolod? - kérdeztem és a sírás kerülgetett. Mit tehetett vele ez az ember?
- Tudom. - válaszolta.
- Jó, de nem tudjuk biztosra valakivel beszélnünk kéne. - dobtam be az ötletet.
- Lehet, hogy várnunk kell és magától kiderül. - mondta Lukas. És igaza lett.
- Oké, de addig mit csináljak? - néztem rá teljesen megtörten.
- Várj türelmesen és hátha nem történik semmi. - karolt át Lukas megnyugtatóan. Egyszerűen jólesett, hogy támogat, hogy velem van. Megnyugtatott a közelsége, ami teljesen magába zárt.
- Oké. - néztem szipogva a szemébe.
- Minden jó lesz. - simította meg a hajam és szorosabban ölelt magához. Nem akartam elengedni. Miért csinálja ezt? Hogyan tud ennyire maga köré csavarni? Ölelésünket Nicki törte meg aki feljött hozzánk a lépcsőre és egyszerűen csak ellökött Lukastól.
- Te fruska! - rivalt rám. - Ő a barátom, érthető? - mutatott Lukasra.
- Igen. - motyogtam, majd leszalattam a lépcsőn. Miért felejtem el néha, hogy Lukasnak barátnője van? Tönkretesz teljesen.
Hogy lehetek ennyire hülye? Hiszen tudom, hogy van barátnője. És még is engedem, hogy magához húzzon és megöleljen. Egyszerűen minden pillanatban eléri azt, hogy beleszeressek, amit minden erőmmel próbálok megakadályozni.
Ezekkel a gondolatokkal indultam haza és néha az emlékektől akaratlanul elvigyorodtam. Engem meg ölelt Lukas. Megvígasztalt. Eközben pedig ott van Lilkó akit nem érek el és nagyon aggódom érte.
Hirtelen ötlettől vezérelve elindultam Lilkóék háza felé. Tudnom kell mi van vele. Mi történik körülötte. Aztán fél úton megálltam. Lehet, hogy már nem is beszélne velem. Csak direkt nem válaszol és csak lóg a suliból. Inkább vissza fordultam. Nem tudtam mi lenne a következménye annak, hogy átmegyek hozzá.
Amikor beléptem a házba anyu egyből észrevette, hogy nincs minden rendben.
- Minden oké? - kérdezte aggódva.
- Semmi nem oké. - mondtam és mielőtt kérdezett volna valamit felmentem a lépcsőn és bevágtam magam mögött az ajtót.
Felnyitottam a gépem és újra próbálkoztam hívni Lilkót. Ismét nem vette föl és nem nézte meg az üzeneteimet. Már éppen csuktam volna le a gépem amikor megjelent két üzenet ablak. Reméltem, hogy Lilkó az, de sajnos nem. Az egy Nimród volt a másik Lukas(?). Előszőr Nimród üzenetét olvastam el. Csak a házikat kérte meg, hogy egész héten nem jön mert beteg. Gyorsan begépeltem neki és jóbulást kívántam neki, aztán dobogó szívvel nyitottam meg Lukas üzenetét.
Lukas üzenete: Jól vagy? Mármint nem láttam, hogy elestél volna csak nagyon nekicsapódtál a korlátnak.
Ahogy elolvastam egyből tudtam, hogy arra gondol ami a sulinál történt. Nicki nagyon erősen lökött a korláthoz ami még mindig kicsit sajog.
Utána következő üzenetet nem tudtam hova tenni. Egyből tudtam, hogy Nicki elvette a telefonját Lukasnak mert olyan trágár megjegyzéseket tett, hogy azt inkább nem írnám le. Utána pedig csak annyi látszott, hogy letiltott. Nicki letiltott Lukasról. Miért ilyen? Csak barátilag támogatott. Persze nekem se lett volna szabad hagynom, de nem bírtam ellenezni. Ahj, miért jön egyszerre össze minden?
YOU ARE READING
Erőknek ereje iskolája
Teen FictionA világban mindenkinek van egy ereje, amit csak el tudtok képzelni, de legerősebből csak kettő van a világon. És abból is az egyik... Én vagyok. Ha kíváncsi vagy, Sarah, eszméletlen bonyolult életére akkor itt a lehetőség, olvasd el. Ha te is ilyen...