2.9

12.7K 1K 35
                                    


Mısra: Asaf

Mısra: Ben sıkılıyorum

Asaf: Sıkı can iyidir.

Asaf: Çabuk çıkmaz.

Mısra: Bunu bana söylemek için mi bekliyorsun, ha?

Asaf: kjhjipokdweloım

Mısra: oeppğfepwkedpo

Mısra: Neyse ne yapıyorsun?

Asaf: Dolaşıyorum öyle

Mısra: Nerede?

Asaf: Evdeyim Mısra. 18 yıldır yaşadığım evde bilmediğim odalar varmış, gezintiye çıktım

Mısra:okdipddmleelkd

Asaf: dledopkdnedodp

Annemin içeriden bana seslenmesiyle yataktan sürünerek kalktım. Bu kalkışım sonucunda yorganım yere düşme aşamasına gelirken umursamadan kapıma yöneldim. İnce koridordan oturma odasına geçtim. Annem bir koltukta, babam diğer koltukta oturuyordu. Bu adam buradayken annemin beni çağırmasına gözlerimi devirsem de odada ona en uzak olan koltuğa oturarak ikisine bir bakış attım.

"Evet, ne vardı?"

Annem bana bakıp susarken babam söze girdi.

"Biliyorsun annenle bir karar verdik."

Başımı sallamamla devam etti.

"Bunun seni en az etkileyecek şekilde olmasını istiyorum. Ben buradan gitmeye karar verdim. Çalıştığım şirketin Antalya' daki şubesine geçeceğim."

"Tamam."

Benim kabullenmemle kaşları kalkarken bir süre sustu. O bu evden en hızlı şekilde gittiği sürece ne olduğu umurumda bile değildi.

"Eğitim hayatın boyunca ben üstüme düşeni yapacağım. Maddi manada."

"İstemez."

"Ne demek istemez? Annene vereceğim beş kuruş nafakayla geçinebileceğinizi mi sanıyorsun? O nafaka bu evi masraflarına bile yetmez be!"

"Şimdiye kadar harcadığın paralarla bir bok oldu da ben mi göremiyorum?"

"Düzgün konuş! Babanım ben senin!"

"Hah hatırladığın iyi oldu."

Sinirle kalktığım koltuğa geri otururdum. O da aynı şekilde oturmuştu. Annem donuk bir şekilde yere bakarken göğsümün sıkıştığını hissettim. Onu üzmek istememiştim.

"Herneyse şuan bunları konuşmak için çok geç. Ne zaman boşanacaksınız?"

"Prosedürler halledildi. Bu cuma duruşmamız var."

"Tamam o zaman. Boşandıktan sonra direk gidersin."

Odama giderken arkamdan huysuzlanmasını duysam da umursamadan ilerledim. Her ne kadar onu sevmesem de haklıydı. Nafakayla geçinemezdik.

Mısra: Asaf 

Mısra: Benim iş bulmam lazım.

Ananım * Yarı Texting*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin