0.3

22.3K 1.3K 209
                                    

Oy vermeyi unutmayalım canlar:)

Koptum geldim gerçeğimden, oysa sevdim her şeyinden

____________________________

Okul eteğimin cebine telefonumu attıktan sonra sınıfa giriş yaptım. Telefon bizimkilerin eline geçtikten sonra galerimde fazlan 3223323 tane fotoğraf oluyordu. Bir de onu silmekle uğraşıyordum. Ki bir hatırlatma yapmalıydım ki ben telefonu şarja takmaya bile üşeniyordum. Ve priz yatağımın kenarındaydı.

Sınıfın kapısında boş boş duranları geçtikten sonra sırama doğru ilerledim. Bizimkiler çoktan gelmişlerdi. Çantamı sıraya fırlattıktan sonra sıraya oturarak sırtımı duvara yasladım. Bacaklarımı da yan tarımdaki boşluğa uzatırken ofladım.

"Noldu kızım, Ne bu depresif tavırlar?"

Tanıştırayım: Grubun abisi Poyraz. Abisi derken ciddiyim. Bizden bir yaş da olsa büyüktür kendileri. Hepimizi toparlayacağını sanar ama asıl toparlanması gerekenin o olduğunu asla anlamaz.

Bir de grubumuzun dedikodu makinesi Yeliz var. Okulda samimi olduğum tek kız galiba. Okulda olan ne olay varsa olay bitmeden bizim kızın haberi olur.

Ve grubumuzun benden de depresifi olan Kemal var. Okuldaki uyuma rekorumu kıran tek kişi o. Arada ona bunun için kızsam da ser verir, sır vermez. 

"Ne olsun Poyraz' ım. Evden okula bisiklet sürdüm. Bir kat merdiven de çıktım. Tüm hafta sonu yatınca bacaklarım bu sporu kaldıramadı."

Bizimkiler kendi aralarında kıkırdarken Poyraz da gülümsemesi saklar gibi kafasını çevirdi. Sınıfa giren Lütfü Hoca ile herkes ayağa kalkarken ben kafamı sırayla bütünleştirmek ister gibi eğmiştim. Bir sayısalcıydım ve fizikten nefret ediyordum. Nefret etmeyen bordo berelidir.

Cebimdeki titreme ile telefonu çıkardım. Zaten Lütfü hoca beni bırakmıştı. Bense onu hiç tutmamıştım.

053********: Naber?

Mısra: Gelmedi senden bir haber

Mısra: Lafın gelişi senden haber beklemiyorum

053********: Bana niye öyle davranıyorsun?

Mısra: Ben tanıdıklarıma bile ters davranıyorum. Hoş seni tanımıyorum bile. Daha cinsiyetinden bile emin değilim.

053********: Nasıl hissediyorsun?

Mısra: Boş hissediyorum Hamdi Bey.

053********: Dııııt yanlış cevap. Erkeğim.

Mısra: Seni engellemem için tek bir şey söylesene allasen. Sana güvenmiyorum.

053********: Bana güvenmiyor olabilirsin. Ama güvenmen için elimden gelen ne varsa yaparım.

Mısra: Tamam o zaman. Kimsin?

053********: Adımı söylesem seni sevdiğimi yüzüne de söylerdim Mısra.

Mısra: Peki o zaman.

053******** adlı kullanıcı engellendi.



Ananım * Yarı Texting*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin