Evden kaçmak için sabahın köründe geldiğim okula nefretle bakıyordum. Mezun olup buradan gidecektim. Ne vardı babam bana bir dükkan açsaydı? Tamam, tamam bu konuyu bir daha açmayacağım sonra uzayıp gidiyor.
Aslında okula nefretle bile bakamıyordum. Çünkü çok uykum vardı ve gözlerimi açmaktan bile acizdim. Kantine gidip kahvemi beklerken yanımda olan çocuğa doğru devrilmemek için üstün bir çaba sarf ettim. Her yere devrilebilirdim bu uykuyla.
Süleyman Abi' den aldığım kahve ile bahçedeki kamelyalardan birine oturdum. Kulaklığımı kulağıma takarken kahveden bir yudum almamla geri tükürmem bir oldu. Kahve tuzluydu.
Hırsla kalkarken telefonun titremesi ile olduğum yerde kalakaldım. Cebimden çıkardığım telefonu sakin bir edayla açarken boş bahçede bağırmaya başladım.
"Lan ananim misin nesin, eğer seni bulursam geberteceğim oğlum. Öleceksin sen!"
Whatsapp' tan engellemem işe yaramamış olacak ki metin mesajı olarak göndermişti bu sefer de.
Ananim: Adetlerimize göre tuzlu kahve damada verilir ama bu sefer bir değişiklik olsun istedim. Neyse seni istemeye geldiğimizde sen de bana tuzlu kahve verirsin.
Ananim: Ayrıca o tükürmek ne kızım. Dalağın da ek olarak çıkacak sandım dhbhjbjfbf
Yazmaya çok üşendiğim için bağırmaya devam ettim. Ne de olsa buralarda bir yerdeydi.
"Bir kere o tuz türk kahvesine atılır. Bu nescafe salak. Süleyman Abi' yi de kendine ortak ettin ya. Yazıklar olsun."
Konuşmamdan birkaç saniye sonra titreyen telefon ile başımı çevirdim.
Ananim: Seni istemeye geldiğimde bana türk kahvesi değil de nescafe verirsin be güzelim ne olacak?
Ananim: Süleyman Abi' yi sana şantaj yapmak için çok ikna etmeye çalıştım ama kabul etmedi. Naptın kızım adama dbhdevhevgdehj
Ananim: Ayrıca şu gözlerini açsaydın senin yanında benim de kahve aldığımı, kendi kahveme tuz atıp da seninkiyle değiştirdiğimi anlardın.
Ananim: Hoş, azıcık şu gözlerin ile beynini koordineli kullansan sana aşık olup, önünde ölüp bittiğimi de anlardın.
Ananim: O yüzden şu engeli kaldır Mısra. Seninle konuşmak için gerekirse yüz tane hat alırım. Ama yine de vazgeçmem.
Ananim: O yüzden ne beni, ne de kendini yor güzelim. Hadi kaldır şu engeli.
Sizce Mısra engeli kaldıracak mı?
Oy vermeyi unutmayın ballar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ananım * Yarı Texting*
Teen FictionMısra: Sen kimsin? 053********: Ben ananım. Mısra: jhvksfvjsghsvsjsbks anamsın? 053********: Klavyeye sokayım ya. Ben anonim yazacaktım. Mısra: Geçti artık. Anamsın bundan sonra. Wattpad' de 'Ananım' adı ile yayınlanan ilk kurgudur.