Çok sevdiğim aşk okuyucularım, hepinize selamlaaaar :)
Aylar sonra Ananım' a bölüm atmak beni heyecanlandırdı. Şu an bilgisayar karşısında sırıtarak yazı yazıyorum djkdbıudbıdu Elimden geldiğince satır arası yorumları okumaya ve cevap vermeye çalışıyorum. O yorumlar beni o kadar mutlu ediyor ki size anlatamam. Ayrıca bölümü yazarken her birinizi ne kadar özlediğimi fark ettim.
Gelelim esas konuya. Bir okuyucum Ananım' ı tiktok platformunda paylaşmış. ALLAH AŞKINA LİNK ATIN. MERAK EDİYORUM.
Bu arada muhtemelen 3-4 adet özel bölüm paylaşacağım. Belki siz de hangi zamanlarını görmek istediğinizi buraya yazarsanız onlardan birini de yazabilirim. Her birinizi seviyorum.
Annemlerin ilk başta ev yemekler, başlığı altında açtığı ama şimdi bir kafeye dönen mekanda bizimkilerle beraber oturuyorduk. Yuvarlak masanın etrafındaki arkadaşlarıma göz gezdirdim.
Yeliz, en yakın arkadaşım, benim gibi hukuk yazmıştı. Ve açıkçası savcı olmakla kafayı bozmuş durumdaydı. Can, mimarlık yazmıştı. Her birimizi şaşırtarak benden bile çok çalıştığını söyleyebilirdim rahatlıkla. Erasmus' la 6 ay bizden uzak kalsa da şimdi yine yanımızdaydı. Yeliz özleminden neredeyse delirecekti. Görüntülü konuşmaktan her ikisine de gına gelmişti.
Poyraz, inşaat mühendisliğini kazanmıştı. O da oldukça ağır çalışıyordu. Onu böyle görmek beni şaşırtsa da daha çok şaşırtan şey Sevda' dan vazgeçmemesi olmuştu. Aylarca peşinden koşmuştu onun. Eh Sevda da ona karşı boş değildi ki sonunda sevgili olmaya karar vermişlerdi. Sevda, veterinerlik okuyordu. Hayvanlara sevgisinden o kadar çok bahsediyordu ki sonunda bizde de büyük bir hayvan sevgisi oluşmuştu. Sanırım Poyraz' ı da bu hayvan sevgisi sebebiyle sevmişti.
Gelelim ben ve çilekli kekim Asaf' a. Asaf deyim yerindeyse köpekler gibi çalışıyordu ki bu şaşırdığım bir olay değildi. Amacı tıp fakültesini dereceyle bitirmekmiş. Bu yüzden bana bile vakit ayırmıyordu beyefendi. Ne zaman trip atmaya kalksam ' sen ve küçük kızımız için çalışıyorum hayatım.' diyordu.
Hayır! Daha hamile değilim ama Asaf beyefendi bana evlilik teklifi ettiğinin gecesinde rüyasında bir kızı olduğunu görmüş. Bizim ilk çocuğumuz kız olacakmış o yüzden.
Eğer oğlum olursa gelecekteki oğluma not: Annen seni çok sevecek baban kız çocuk hayali kursun dursun.
Benimse tek çalışma sebebim avukat olmaktı. Avukat olup haksızlıklara karşı insanları savunmayı istiyordum. Gelecekteki çocuğum için yatırım falan yapmıyordum. Ben nasıl dizimi kırıp çalıştıysam o da çalışsın. Köpeğe bak! Annesi avukat, babası doktor. O da parasını yiyecek ha! Kaşlarım iyice çatılırken gözlerimi kıstım. Kız olursa Asaf' a da sulanırdı bu çocuk. Çilekli kekim Asaf' a bendne başka kimse yaklaşamazdı!
"Hah o kim be?"
Herkes ders çalışırken benim bağırmamla gözler bana dönmüştü. Her biri bana şaşkınlıkla bakarken kafamı Asaf' ın omzuna gömdüm.
"Asaf söyle bana öyle bakmasınlar."
Can kahkaha atarken başımı iyice omzuna gömdüm. Başımın yukarı aşağı hareket etmesinden Asaf' ın da güldüğünü anlamıştım.
"Mısra yenge kafanda yine ne kurdun acaba?"
"Sus Can!"
Bir süre sonra herkes dersine odaklanırken sol elimdeki elle başımı sola çevirdim. Asaf elimi tutmuş, kafasını kapıya doğru işaret ederken başımı onu onaylayarak salladım. Kafenin dışına çıktığımızda ben duvara yaslanırken o da karşıma geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ananım * Yarı Texting*
Teen FictionMısra: Sen kimsin? 053********: Ben ananım. Mısra: jhvksfvjsghsvsjsbks anamsın? 053********: Klavyeye sokayım ya. Ben anonim yazacaktım. Mısra: Geçti artık. Anamsın bundan sonra. Wattpad' de 'Ananım' adı ile yayınlanan ilk kurgudur.