3.2

13.3K 1.1K 158
                                    


Ben bu satırları yazarken 1K olmamıza 25 kişi vardı. Umarım geçmişizdir :))

Bu satırları okurken Medyadaki şarkıyı dinlemenizi isterim.

Saat gece yarısını biraz geçiyordu. Babam tüm eşyalarını toplayıp evden 15 dakika önce ayrılmıştı. Sanki bu evde hiç yaşamamış gibiydi. Annem yatak odasında dinlenirken dış kapıyı kilitleyip odama geçtim. Yatağıma gelişigüzel fırlattığım telefonumu elime aldım. Asaf beni rahatsız etmek istemediğini, ben kendimi iyi hissedene kadar beni rahatsız etmek istemediğini söylemişti.

Mısra: Bitti

Mısra: Ayrıldılar. Babam biraz önce evden gitti.

Asaf: Nasıl hissediyorsun güzelim?

Asaf: Yanında olmamı ister misin?

Mısra: Açıkçası üzüleceğimi düşünmüştüm

Mısra: Ama üzülmedim.

Mısra: Belki de uzun süredir farkında olmadan kendimi buna hazırlıyordum

Mısra: Sadece sabah, görmüşsündür zaten. Bizimkilerle kavga ettik

Asaf: Gördüm

Asaf: Onlara söylemediğin için kızdılar

Asaf: Ama üzülme olur mu?

Mısra: Asaf nasıl üzülmeyeyim? Onlar benim yakınlarım

Mısra: Haksız da sayılmazlar pek

Mısra: Kemal bile kızdı biliyor musun?

Mısra: Kendimi kötü hissediyorum

Asaf: Şşşt üzülme

Asaf: Sen orada üzülürken benim burada kalbim sızlıyor

Asaf: Şimdi sizin kapıya bak 

Mısra: Neden?

Asaf: :)

Hızlı adımlarla odadan çıkarken annem sesime uyanmasın diye hızımı düşürerek kapının kilidini elimden geldiğince sessiz bir biçimde açtım.

 Yerde mor bir kutu vardı. Kutuyu alıp odama geçtim. Yatağımın üzerine kurulurken kutuyu da hemen önüme koymuştum. Kutunun üzerindeki kartı açtım.

Çilek kokulu kızıma. Seni seviyorum.

Nedenini bilemediğim bir sebepten ellerim titremeye başlamıştı. Yutkunduktan sonra kutuyu açtım. Kutunun içinde lavantalar vardı. İçinden üzerinde '2' yazan diğer kartı aldım. Kartı yavaşça açtım.

'Çilek kokulu parfüm almayı düşündüm. Ama hiçbiri sen gibi kokmadığı için sana haksızlık olacağını düşündüm. Lavantaları sevdiğini biliyorum. Bildiğimden beri senin için yetiştiriyorum.'

Gözlerimden yaşlar akarken kutunun içindeki kırmızı ayıcığı aldım. 30 cm kadar uzun yumuşacık bir ayıydı. Karın bölgesi oval şeklinde beyazken geri kalan yerler kırmızıydı. Ayıcığı kucağıma alırken  üzerinde '3' yazan son kartı aldım.

'Ayıcığı umarım beğenmişsindir güzelim. Şimdi kollarının ve bacaklarının en sonlarına teker teker dokun. Tekrar ve tekrar söylüyorum: Seni seviyorum.'

Ayıcığın sağ koluna dokunduğumda önce hiçbir şey olmadı sonradan bir boğaz temizleme sesi geldi. Ses kaydına almıştı!

Y/N: Araya girmek istemezdim ama burada bazı şiirler olacak. Eğer sıkılıyorsan geçebilirsin. Ama bence geçme. Ben bu zamanda hala şiirlerin bir şeyleri değiştireceğine inanıyorum. Belki biraz safım. Ama şiirleri okuduğumda yüreğimdeki o kıpırtıyı size anlatmak isterdim. İyi okumalar hepinize :) 

Ananım * Yarı Texting*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin