0.4

20.3K 1.2K 207
                                    


Deniyordum seni, sen seversin bunu (YKS2020 tayfa ağlıyor.)

Oy vermeyi unutmayın canlar:)

_________________________________

Saatlerce çalıştığım biyolojiden sonra yatağıma sürünerek gittim. Oturmak beni çok yoruyordu ama yatarken çalışınca da uykum geliyordu yahu! Bizim ananim(!)'e ne olduğunu merak edip engeli kaldırdım. Bir yandan hala şüphelensem de benimle ilgili bu kadar şey bilen birinin bana bunu yapacağına inanmıyordum. Bizim mahallede oturuyor olmalıydı. Yoksa o kadar şeyi bilmesi imkansızdı. Tabi Bakkal Mehmet Dayı ile benim dedikodumu yapmıyorsa.

Telefonun titremesi ile elime aldım. Whatsapp' ta mı uyuyordu bu çocuk?

053*******: Oh be engelsiz hava sahası.

Mısra: Burada mı uyuyorsun sen anam?

Attığım mesaja sırıttım. Ona öyle deyince sinirlendiğini hissetmiştim. Belki onun asabı ile oynarsam bana kim olduğunu söyleyebilirdi.

053********: Yo burada uyumuyorum. Alarm kurdum beş dakikada bir bakıyorum engeli kaldırdın mı diye.

Mısra: Ya hiç kaldırmasaydım engeli? Böyle beş dakikada bir telefona mı bakacaktın?

053********: Bakardım. Telefon aldığımdan beri alarmlar kurulu benim

053********:

053********:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hassiktir. Kaçta uyuduğumdan kaçta uyandığıma kadar her şeyi bilmesi, korkutucuydu işte.

053********: Sapık falan değilim Mısra. Sadece okulda hiç sınıftan çıkmıyorsun. Evde de hiç çıkmıyorsun. Sadece gece yatmadan önce yıldızları izliyorsun, seni bir orada izliyorum bir de sabahları uyandığında perdeleri açıyorsun. O zamanlarda kimseye yakalanma korkusu olmadan uzun uzun izleyebiliyorum seni. Bu alarmlar o yüzden.

Mısra: Peki. Her şeye tamam. Ama yinede seni seviyorumlu şeyler söyleme tuhaf oluyorum.

053********: Bu arada beni telefonuna kaydettin mi?

O an duraksadım. Ne diye kaydedecektim ki. Aklıma gelen düşünce ile sırıttım.

Mısra: Ananim diye kaydettim. Aslında direk anam diye kaydedecektim ama annem görürse gebertir beni. Benden başka annen mi var diye trip atar. hjkvjghvkbjlkı

Ananim: hsvbjsgvxjhsfcvjshxvj Gerçekten klavyeye sokayım.

Mısra: Sen beni ne diye kaydettin anam?

Ananim: Şey

Ananim: Ciğerimin sol köşesi diye.

________________________

Ananim romantik adamsın vesselam :) 



Ananım * Yarı Texting*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin