0.8

16.1K 1.1K 171
                                    

Ananim: Günaydın. Nasılsın?

Görüldü

Ananim: Neden cevap vermiyorsun?

Görüldü

Ananim: Mısra ne oluyor?

Mısra: Bak. Birkaç gündür konuşuyoruz falan. Ama sıktı yani. Kim olduğunu da bilmiyorum.

Mısra: Üstelik beni bu kadar iyi tanıman ürkütüyor anasını satayım.

Mısra: Kimseyi üzmeyi şimdiye kadar hiç istemedim. Senin de üzülmemen için elimden sadece bu kadarı geliyor.

Ananim: Mısra sakın!

Mesaj gönderilmedi.

Ananim: Yapma ya.

Mesaj gönderilmedi.

Ananim: Asıl seninle konuşmayınca üzülüyorum ben asalak!

Mesaj gönderilmedi.

Ananim: Gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum. Ne oldu bir anda? Tam ısınmışsın gibi hissetmeye başlamıştım oysaki.

Mesaj gönderilmedi.

Ananim: Sokayım ya!

Mesaj gönderilmedi.

Ananim: Bana bu aklı verene de sokayım!

Mesaj gönderilmedi.

Ananim' in ağzından

Gerçekten ne yapacağımı bilmiyordum. Elimi sıkıntıyla saçlarımın arasına daldırdım. Şimdi ne yapacaktım? Beni durduk yere engellemişti. Mısra net bir insandı, onu nasıl vazgeçirecektim ki?

Tüm yakın arkadaşlarım anlamıştı ondan hoşlandığımı. Mısra, çok güzeldi. Çok özeldi. Onunki beden güzelliği değildi. O da vardı ama ruhu güzeldi. Ben onu beş yaşımdan beri deliler gibi seviyordum. Beş yaşındaki çocuk ne anlayacak demeyin. O zaman anlamıyordum ama mesela futbol oynarken bana zarar veren kim olsa döverdim. Ama Mısra bir kere kafama doğru şut çekmişti. Tam ' Bu topu kim attı lan?' diye böğürecekken yanıma geldi. Kafamı öptü. Kafamı!

Bu anı aklıma gelince gülümsedim. Savunması da masumdu. "Annem benim başım ağrıdığında öpersem geçer diyordu. Ben de sende deneyeyim dedim. Geçti mi?"

Salak kız. Öyle her önüne gelen öpülür mü? Hoş ben önüne gelen herhangi biri değildim. Onun müstakbel kocasıydım ama bunu şimdilik o bilmiyordu.

Ama bizimkiler demişti. Onun hakkında bildiğin her şeyi söyleme seni sapık sanar diye. Öyle de olmuştu. Korkmuştu benden. Ben onu herkesten korurdum. Tüm mahalle anlamıştı o aptal anlamamıştı. 

Hani bu taktik her zaman işe yarıyordu? Bizimkiler de amma salaktı ha! Ya da bende mi bir sorun vardı? Ben mi becerememiştim? Yoo Mısra' ya gelecekteki karıma sakladığım kamyon arkası yazılarını bile yazmıştım. Daha ne yazmalıydım ki?

Ama bu saatten sonra pes edemezdim. Hırçın kızımı bir şekilde bana aşık etmem gerekiyordu. Ve ben bunu başaracaktım.

Bölüm sonu.

Oy vermeyi unutmayın canlar:)

Ananım * Yarı Texting*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin