0.2

23K 1.5K 120
                                    

Arkadaşlar oy vermeyi unutmayalım.

Bu kalp seni unutur mu?

______________________________________

Mısra: Bak rehberimde bile topu topu kırk kişi ya var ya yok. Numaramı alabileceğin kişilerin hepsini tek tek sorguya çeker bulurum çocuk. Uğraşamam senle.

053********: Numaranı birinden almadım ki.

053********: Almak için çok uğraştım. Ama kimsede numaran yok kızım. En son geçen hafta Yeliz internetten senin adına bir şey sipariş ediyordu. Sana numaranı sordu. Sen de söylerken öğrendim. Hemen de ezberledim :)

Mısra: İyi bok ettin. Beni mi gözetliyorsun sen? Ayrıca bu benim hakkında olan bilgilerin, nerde biliyorsun  kadar şeyi.

053********: Yoo ne seni gözetliycem? Bakkal Mehmet Dayı' nın oğlu Ahmet' den alıyorum haberini.

Kafam durmuştu. Gerçi benim kafam hep duruyordu. Bu karşıdaki her kimse onu merak etmekten kendimi alamıyordum. Ama bir yandan da korkmuyor değildim. Annem bile bu kadar şeyi bilmiyordu lan!

Mısra: İyi de ben 18 yaşındayım. Ahmet 8 yaşında. Ahmet benim 6 yaşımda Deli Hakan' a ayakkabı fırlattığımı nereden biliyor lan?

Yazılanları geri okuduğumda durdum. Ben tescilli bir geri zekalıydım. Çocuk benimle dalga geçiyordu, ben de ona malzeme veriyordum. Mal Mısra!

053********: gfhgdhrgfdchjgfcujyhgfchv Sonra diyorlar neden Mısra?

Mısra: Neden ben?

053********: Deliyim, delisin; deliyiz.

Ananım * Yarı Texting*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin