Ananim: Hey maşallah. Ne güzel cam siliyorsun öyle. Ama pervaz olmayan tarafta kir kaldı. Orayı da sil. Annem kızmasın sonra.
Mısra: Nereden izliyorsun lan beni? Ayrıca neden izliyorsun?
Ananim: Seni izlemediğim gün, öldüğüm gündür. Hadi camı düzgün sil. Annem seni haşlar.
Mısra: Nereden annen oluyor be? İlk yazdığında da annem demişsin. Fark etmedim sanma.
Ananim: Bravo Sherlock.
Ananim: Annen diyecektim, klavye düzeltmiş.
Mısra: Yemedim.
Ananim: Aç değilmişsin demek ki.
Mısra: Gerçekten, ne boş sohbet aq. Seni engellemem için tek sebep söyle.
Ananim: Çünkü ben çok yakışıklıyım.
Mısra: Yakışıklılar takılırmış çengelde.
Mısra: Ay hatlar karıştı.
Ananim: fsdsgsfdjsgsvjs
Mısra: Orada çünkü seni seviyorum demen gerekmez miydi?
Ananim: Seni seviyorum gerizekalı.
Ananim: Bu engel yesem de değişmeyecek bir şey.
Ananim: Üstelik her bunu söylediğimde çıkmazda kalmış gibi hissettiğini biliyorum.
Ananim: Böyle hissetmeni istemiyorum. Benimle konuşmak için zorunda hissetmeni de istemiyorum. O yüzden söylemiyordum.
Mısra: Bunu bilmiyordum. Özür dilerim.
Mısra: Ama şey, neden ben?
Mısra: Yani benim hiçbir özelliğim yok ki. Dümdüz insanım.
Mısra: Kaba konuşurum, kimseyi kaale almam. Ve kimseyi seveceğime inanmam. Çok üzgünüm.
Mısra: Seni engellememin sebebi buydu. Belli seviyorsun.
Mısra: Ama ben seni sevemem. Ben kimseyi sevemem. Hele senin kadar, hiç sevemem. Hem ne kadar seviyorsun, bilmiyorum.
Ananim: Nazım Hikmet ne güzel özetlemiş
Ananim: "Sorma bana 'Ne kadar seviyorsun?' diye. O kadar işte.
Ananim: Tavanı kadar sokağın, dibine kadar cehennemin.
Ananim: Sana ilk yazdığımda senden bir şey beklemeden yazdım. Yıllarca seni uzaktan izledim.
Ananim: Ben şair oldum, sense Mısra' m oldun. Kendini sorumlu hissetme.
Ananim: Sadece beni tanımaya çalışsan olmaz mı?
Ananim: Tanısan eli yüzü düzgün, yakışıklı, karizmatik bir insanım aslında.
Mısra: Son mesaja kadar o kadar güzel ilerliyordun ki.
Mısra: Sıçtın işin içine.
Ananim: Kızım sen de romantik gitsem engelliyorsun, gitmesem laf söylüyorsun. Bu çelişkide bir iş var. Neyse.
Ananim: Biz de karışık gideriz.
Mısra: Ben, ben değilim. Açım ve uykusuzum. O yüzden,
Mısra: Ananim, ver sen oradan bir porsiyon karışık.
O vermeyi unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ananım * Yarı Texting*
Teen FictionMısra: Sen kimsin? 053********: Ben ananım. Mısra: jhvksfvjsghsvsjsbks anamsın? 053********: Klavyeye sokayım ya. Ben anonim yazacaktım. Mısra: Geçti artık. Anamsın bundan sonra. Wattpad' de 'Ananım' adı ile yayınlanan ilk kurgudur.