Domem se rozezní zvonek, což bude pravděpodobně Cassie. Určitě mi chce vynadat, že jsem včera tak utekla z tý oslavy. Sejdu schody dolů, ale u dveří už spatřím Zacka. Cassie se na něj překvapeně culí, čemuž se vůbec nedivím.
„Cassie," pozdravím ji, když doběhnu ke dveřím. Zack se odporoučí s jeho typickým kamenným výrazem a já zůstanu se zvědavou Cassie. Odtáhnu ji k sobě do pokoje, kde se na mě sesype s milionem otázek.
„Co tu, do háje, dělá Zack Brown? To je tu jako na návštěvě nebo co? Ježíš, viděla jsi ty jeho oči? Ani jsem nezaregistrovala, že je má tak pěkný. A ty ruce? Nikdy jsem ho neviděla jen v tričku," pronese neuvěřitelnou rychlostí.
„Proto jsem včera odešla tak brzo a bez rozloučení. Máma mi psala, abych přišla domů, kde mi oznámila, že má Zack a jeho máma v domě plíseň. Nabídla jim, že tu můžou pár dní zůstat, než ji odstraní."
Cassie sebou plácne na postel. „Takže ty teď bydlíš se Zackem Brownem."
„Už to tak bude," přikývnu a lehnu si vedle ní.
„A to bydlí v pokoji pro hosty? Vždyť ten je přímo naproti tvýmu, ne? Mohla by ses k němu v noci vplížit, třeba jen ve spodním prádle," zajásá.
„Ježíš, Cassie, proč bych něco takovýho dělala?!"
Cassie se na mě zatváří jako na blázna. „Viděla jsi ho vůbec?"
„Přece se nevyspím s klukem jenom proto, že je sexy," namítnu.
„Proč ne? Takhle jsme se dali dohromady s Jamiem," připomene mi.
„Vztahy, který začnou sexem, většinou nevyjdou. Vy jste jen výjimka," pokrčím rameny. „Víš co? Prostě se o Zackovi přestaneme bavit, jelikož s ním nechodím, nechci chodit a ani s ním nechci spát."
Lhát Cassie mi není příjemné. Znám ji už čtvrtým rokem a už od začátku jsem k ní upřímná. Nikdy jí nelžu, jelikož nejlepší kamarádky by si lhát neměly. Chtěla bych jí říct pravdu, ale vím, že by to všechno pokazilo. Baví mě se se Zackem schovávat a držet náš vztah jako tajemství. Kdyby to začala řešit, všechno by šlo do kopru. Náš vztah je teprve na začátku, kdy se může pokazit prakticky všechno. Zacka znám celý život, ale nikdy jsem s ním nechodila. Nikdy jsem nepoznala, jaký je ve vztahu, takže si nemůžu být jistá, že mi neublíží. A pokud mi ublíží, nechci, aby to všichni kolem mě řešili. To je to poslední, co bych chtěla.Když Cassie odejde, Zack zaklepe na moje dveře. „Kdybych věděl, že je za dveřmi ona, neotevíral bych."
„To je v pohodě," mávnu nad tím rukou. „Stejně by zjistila, že tu s mamkou na čas bydlíte."
Zack se posadí na mou postel a pohladí mě po tváři. Jeho dotek je tak příjemný. Natáhnu se k němu blíž, abych ho políbila. Zack si mě vezme na klín a vjede mi prstama do vlasů. Jeho polibky jsou nedočkavé, což mě lehce vyděsí. Rychle se od něj odtáhnu a položím se zpátky na postel. „Promiň, nechtěl jsem být tak hr," omluví se a lehne si vedle mě.
„To nic, já jen..."
„Ještě nejsi připravená, já to chápu," usměje se upřímně. Políbí mě na čelo a přivine si mě k sobě. „Nechci to zkazit, víš? Kdyby šlo o kohokoli jiného, tolik by mi na tom nezáleželo, ale jde o tebe... Známe se už tolik let a vždycky jsem si představovala, jaký by to bylo, kdybychom spolu chodili. Nechci, aby to skončilo dřív, než to začalo."
Zack se tváří tak chápavě, že vím, že se mu můžu svěřit s čímkoli. „Nemusíš mi to vysvětlovat, Avery. Taky mi na našem vztahu záleží, taky proto jsem nechtěl, aby to hned všichni věděli."
„Takže nevadí, když na to půjdeme pomalu?"
„Tak pomalu, jak jen budeš chtít," uculí se a znovu mě políbí.
ČTEŠ
Ten od vedle
RomanceKaždý máme toho jednoho člověka, se kterým jsme si jako děti hrávali na pískovišti. Se kterým jsme běhali po ulicích a tropili vylomeniny. Tím mým je Zack Brown - můj soused. Stejně ale jako většina těchto dětských přátelství, ani to naše nevydrželo...