45. KAPITOLA

5.3K 246 16
                                    

„Cože?"
„Hodně jsem o tom přemýšlela a došlo mi, že vlastně nevím, na co chci čekat. Miluju tě a chci to," usměju se.
„Jsi si tím jistá, Avery? Já na tebe nijak nespěchám," ujistí mě.
„Miluješ mě?"
Zackův pohled se rozněžní. „Moc."
„Pak jsem si jistá," uculím se a políbím ho.
„Tak pak to ale chci udělat na úrovni," pronese.
„Na úrovni?" nechápu.
„Chci, aby to bylo speciální. Nikdy jsem k nikomu necítil to co k tobě a nechci to pokazit."
S úsměvem ho obejmu kolem krku. „A jak by sis to představoval?"
Zack mě políbí, pohladí po zádech a přejede prstem těsně nad lemem mých tepláků. „Nech se překvapit."

Po filmu mi Zack usne na prsou. V pokoji už je tma, ale měsíční svit jemně ozařuje strop. Hledím na čistě bílou stěnu a nemůžu se zbavit úsměvu. Jsem zvědavá, co si Zack vymyslí. Jak ho znám, bude to něco romantického. Ani já jsem nikdy nezažila vztah jako ten náš a sex jsem měla jen s Eddiem. Sex s ním se mi líbil, moc se mi líbil, ale nikdy v tom nebyla žádná romantika. Byla to jen vášeň, co mezi námi probíhala.
Se Zackem je to jiné. Zack je jiný. Je romantický, naslouchá mi a navíc mě zná nejlíp ze všech. Jsem si jistá, že ať už vymyslí cokoli, bude to perfektní.
Poslouchám bušení jeho srdce, vdechuju vůni jeho vlasů a jemně ho hladím po rameni. Vždycky jsem přemýšlela nad tím, jaké je tohle cítit. Myslela jsem si, že to bude stejné jako to, co jsem cítila k Eddiemu nebo k Wadovi, ale realita je úplně jiná. To, co cítím se Zackem, je skutečné. Je to to, po čem touží všechny dívky. Co si zaslouží všechny dívky. Ten pocit jistoty, že tu bude i až se ráno vzbudím, že mě políbí a řekne, že mě miluje. Že ho můžu chytit za ruku před nejlepšími přáteli, můžu s ním jít na mamky svatbu a můžu všem říct, že je to můj přítel.
Asi nikdy v životě jsem nebyla tak šťastná jako teď. Mám úžasné přátele, kteří jsou sice občas otravní a ztrapňují mě, ale jsou jako moje rodina. Mám mamku, která konečně našla lásku a bere si nejlepšího chlapa pod sluncem. Mám sestru, která děsivě rychle dospívá a která se mi každým dnem stává větší a větší podporou. I ona našla lásku. Nevím, jestli jí vydrží do konce života, ale na tom vlastně nezáleží. Záleží jen na tom, co je teď. Na tom, co cítí teď.
A to nejdůležitější, že jsem našla sama sebe. Našla jsem lásku, přítele a oporu. Všechno, po čem jsem celý život toužila.

Když seběhnu dolů, mamka už pobíhá sem tam. Chvíli něco dělá v obýváku, chvíli v kuchyni, pak zase zmizí v ložnici nebo v koupelně. „Takhle už tu běhá dvě hodiny," zasměje se Will, když si všimne, jak si ji prohlížím.
„Dvě hodiny?" vykulím oči.
„Až se budeš vdávat ty, tak to pochopíš," usměje se a vrátí se ke svojí snídani.
„Dobré ráno, nevěsto," pozdravím ji, když se k nám konečně posadí.
„Vůbec mě tím nestresuj, prosím tě," vydechne vyčerpaně. Donesu jí hrnek kafe a ona ho do sebe kopne na ex.
„Panečku, ty musíš být slušně utahaná," zasměju se.
„V klidu, lásko," uklidní ji Will a položí jí dlaň na hřbet ruky. „Všechno je zařízené, svatba proběhne přesně ve dvanáct."
„To je už za pět hodin," zkonstatuje nervózně a natěšeně zároveň.
„Za pět hodin už budeš vdaná paní," uculím se. Už klidně mě pohladí po vlasech a s nádechem vstane ze židle.
Zvonek ohlásí něčí příchod. „Jdu tam," oznámím a doběhnu ke dveřím. Zjeví se v nich Zack společně s Cassie.
„Co tu vy dva spolu?" divím se.
„Akorát vyšel z domu, když jsem chtěla zazvonit," objasní Cassie a vejde dovnitř.
„Ahoj," pozdraví mě Zack s úsměvem a láskyplně mě políbí.
„Nechte si to, až tu bude i Jamie. To vám nebudu muset závidět," ušklíbne se Cassie. Zack se zazubí a natruc mě políbí znovu. Cassie protočí očima.
Na schodech se ozve dusot a za vteřinku spatřím Annie s rozcuchanýma vlasama.
„No hurá, nutně potřebuju klučičí názor," pronese a chytne Zacka za předloktí. Annie ho odtáhne nahoru tak rychle, že ani nestihne nic namítnout.
„Kdy dorazí Jamie?" vyzvídám.
„Do hodiny by tu měl být," odvětí. Prohlédne si mě od hlavy až k patě a zamračí se. „Co mi tajíš?"
„Cože?" nechápu.
„Máš červený tváře a celá záříš... pochybuju, že by to bylo jen z tý pusy."
Rty se mi samovolně roztáhnou do úsměvu. Posadíme se na pohovku a já se nadechnu, abych nějak zformulovala svoje splašené myšlenky.
„Asi před týdnem jsem Zackovi řekla, že už nechci čekat," šeptnu. Cassie se rozzáří.
„A proč jsi mi to proboha neřekla dřív? Taková jobovka a ty si ji necháš pro sebe! Měla by ses stydět," sprdne mě teatrálně.
„Protože o nic tak velkýho nejde. Nebude to můj první sex."
„Ale bude to tvůj první sex se Zackem! Ale to stejně nevysvětluje, proč jsi teď tak rozzářená."
„Chce, aby to bylo speciální."
„Speciální?" zamračí se.
„Taky nevím, co chystá, ale včera večer mi řekl, že to pokud mám pořád zájem, proběhne to dneska," pronesu tiše.
„Dneska?!" vyjekne až příliš nahlas.
„Ticho!" okřiknu ji.
„Jako po tý svatbě?" zeptá se už tišeji.
„Předpokládám, že jo," přitakám.
„A ty fakt vůbec netušíš, co chystá?"
„Ne," zavrtím hlavou.
„Ach," vydechne zasněně. „Občas bych to taky chtěla zažít znova."
„Jako co?" nechápu.
„To napětí, když nevíš, jaké to bude. S Jamiem spolu spíme každou chvíli, ale už to není ničím nové, chápeš? Občas bych chtěla znova zažít ty první okamžiky," uculí se. „Užij si to, Avery. Poprvé je to jenom jednou."

Ten od vedleKde žijí příběhy. Začni objevovat