9. KAPITOLA

8.5K 312 2
                                    

Před jedenáctou se u nás staví Cassie, abychom dořešily tu narozeninovou párty. „Už jsem pozvala všechny jeho kámoše a taky pár dalších lidí ze školy. Objednala jsem parádní dort z jedný cukrárny a taky hromadu chipsů atd. Jo a napadlo mě, jestli nebudeš chtít pozvat svýho novýho kámoše od vedle," zazubí se.
„Myslíš Zacka? Řekla jsem ti, že nejsme kámoši."
„Tak občasnýho řidiče, jak chceš."
„Myslím, že to zvládneme i bez něj," odvětím s úsměvem.
„Čau holky, co chystáte?" zeptá se mamka, když sejde dolů z koupelny s mokrými vlasy.
„Jamie má za pár dní narozeniny, tak mu s Cassie chystáme oslavu," objasním.
„Tak pracujte, já budu u sebe," uculí se a zavře se v ložnici.
„Tvá mamka vypadá fakt šťastně," podotkne Cassie s úsměvem.
„To taky je," přisvědčím.

Zbytek dopoledne a odpoledne strávím u sebe v pokoji koukáním na Netflix. Občas ho vyměním za knížku nebo sluchátka s hudbou, ale stejně prakticky vůbec nic nedělám.
Většina nedělí je u mě v tomhle duchu, takže mi to ani nevadí. Mám ráda svůj klid, jelikož během týdne si ho moc neužiju.
Když ale přijde večer a Zack konečně zaklepe na moje okno, jsem za společnost ráda. Hned co skočí dovnitř ho obejmu a políbím. „Páni, tady se na mě někdo hodně těšil," zazubí se, ale polibek opětuje. Líbáme se vášnivě a už v tom není žádná nejistota. Užívám si to víc, když vím, že mě políbí i zítra.
„Dělalas dneska něco zajímavýho?" zeptá se, když se od sebe odtrhneme.
„Ráno tu byla Cassie, abychom naplánovaly oslavu pro jejího přítele."
„Pro toho Jamieho? Ten vypadá celkem fajn."
„Je bezva," přitakám. „Ptala se mě, jestli nechci pozvat i tebe."
Zack se napřímí. „A co ty na to?"
„Řekla jsem, že ne," odvětím popravdě.
„Nevadí ti to?"
„Proč by mělo?"
„Většinou holky chtějí svoje protějšky na takových akcích," podotkne.
„Ale já nejsem většina," pokrčím rameny a opět ho políbím. Tohle by mi naprosto stačilo ke štěstí. Prostě ho jen líbat a objímat.
Nic víc nepotřebuju.

Ten od vedleKde žijí příběhy. Začni objevovat