35. KAPITOLA

5.5K 256 28
                                    

Kluci vykulí oči a Cassie se rozzáří. „Je to skvělá hra! Aspoň se o sobě navzájem zase něco dozvíme."
„Hele já nevím, tyhle hry nikdy nekončí dobře," namítne Zack.
„Souhlasím se Zackem," přitakám.
„Ale no tak, lidi. Bude to fajn," povzbudí nás Jamie a obejme svou přítelkyni kolem ramen.
„Jenom na chvíli, slibuju," dodá Cassie.
Se Zackem na sebe pohlédneme skepticky, ale nakonec přikývneme. Bojím se, když Cassie poprvé roztočí flašku.
Hrdlo láhve ukáže na Zacka.
„Co byl zatím tvůj největší trapas?" zeptá se s jiskřičkami v očích.
„Když se mi v sedmé třídě postavil při zkoušení u tabule."
Jamie ho poplácá po zádech. „To se asi stalo každýmu klukovi."
„Jenže trapnější bylo, když pak tý učitelce řekl, že se mu vážně líbí její obepnuté tričko," dodám. Cassie vyprskne smíchy.
„To fakt?" směje se.
„No co je? Na svůj věk to byla kočka," zazubí se Zack.
Cassie podá láhev Jamiemu a takhle to jde asi pět nebo šest kol. Zatím padají normální otázky, za což jsem ráda. Jenže s každým dalším kolem mám větší strach, kdy Cassie vytáhne svoje peprné otázky.
„Takže," zamyslí se Cassie, když se hrdlo láhve stočí ke mně. „Nachytal tě někdy někdo při sexu?" zazubí se.
Tváře mi zčervenají a okamžitě na sobě ucítím Zackův pohled.
„Ty nejsi panna?" zeptá se mě zčistajasna. Jestli byly moje tváře předtím červené, teď přímo hoří. „Já myslel, že... když jsi... no, když jsi chtěla čekat..."
„Říkala jsem ti, že jsem chodila s Eddiem."
„Ale ne, že jsi s ním i spala," vyjede na mě.
„Vždyť už je mi 18, Zacku... nejsem jeptiška."
„To je fuk, jdu spát," pronese ledovým tónem, zvedne se a zmizí v domě. Cassie mě sjede starostlivým pohledem.
„Já nevěděla, že to neví, Avery... kdybych to věděla, nikdy bych s tím nezačínala."
„To je v pohodě," mávnu nad tím rukou. „Já už taky půjdu spát."
„Určitě? Nechceš si promluvit?"
„Ne," zavrtím hlavou. Obejmu ji, rozloučím se s Jamiem a vrátím se do domu.
Nervózně vyjdu nahoru do pokoje, ale nenajdu ho v něm. Převléknu se do pyžama skládajícího se z bílého topu na ramínka a dlouhých tmavomodrých kostkovaných kalhot. Zalezu si do postele a zavřu oči, abych se pokusila usnout.
Po dvaceti minutách jsem pořád vzhůru. Dumám nad tím, kde asi Zack je. Možná se rozhodl přespat dole na gauči nebo někam prostě zmizel. Chápu, že ho to zjištění rozhodilo. Jenže jak mi může vyčítat, že mám tajemství, když on je má taky? A řekla bych, že ty jeho budou mnohem horší.
Po hodině už začnu mít strach. Zvednu se z postele a potichu, jelikož už je po půlnoci, sejdu dolů. Prohlédnu obývák a kuchyni, ale nenajdu ho tam. Otevřu vchodové dveře, když ho spatřím. Sedí na molu u jezera. Nazuju si žabky, hodím přes sebe mikinu a zamířím k němu.
Mlčky se posadím vedle něj a hledím na tmavou vodu před námi. To, jak ji ozařuje měsíc, působí pokojně. „Promiň, Zacku."
„Já se omlouvám, že jsem tak vyjel. Mohlo mě napadnout, že už asi nejsi panna."
„Nedivím se, že sis myslel, že jsem. Všechno tomu nasvědčovalo."
„Takže všechno dobrý?" pousměje se.
„No jasně," přikývnu a rty se mi samovolně roztáhnou do úsměvu.
„Je to hezký, viď? Jak měsíční paprsky dopadají na hladinu."
„Povíš mi to, prosím?" zeptám se ho nečekaně. Zack mi pohlédne do očí a já poznám, že přesně ví, na co narážím.
„Když se mnou skočíš do tý vody, tak jo," svolí.
„Cože?!" vyvalím oči. „Ani náhodou! Vždyť ta voda má tak 3 stupně."
„No a? Na chvíli to zvládneš," ujistí mě. Vyskočí na nohy a začne se svlékat až zůstane jen v černých přiléhavých boxerkách. V měsíčním světle vypadá jeho tělo ještě líp než normálně. „Tak pojď!"
Vytáhne mě na nohy. Skepticky si prohlédnu tu pustě černou hladinu. „Já nevím..."
„Ale no tak, Avery. Dřív jsme to dělávali pořád," uculí se.
Svléknu si mikinu a pohodím ji k jeho věcem. „Tak dobře."
Zack mě pozoruje, když si přetahuju přes hlavu tenké tílko a zůstanu jen ve světlé podprsence. A když si svléknu tepláky, v očích se mu rozžehne oheň. Zack odnese naše šaty na trávu a chytne mě za ruku. „Můžem?" zeptá se rozzářeně.
Nervózně přikývnu. Zack se rozeběhne a jelikož mě drží za ruku, musím ho následovat. Běžíme po mole a když skočíme do ledové vody, zaplaví mě adrenalin. Cákáme po sobě a smějeme se jako před lety. Zack si mě přitáhne k sobě. Obmotám si nohy kolem jeho trupu a obejmu ho kolem krku. Díky jeho blízkosti zapomínám, jaká je mi zima. Na tváři cítím jeho horký dech. Zack mě pohladí po tváři a zahledí se mi hluboko do očí.
„Miluju tě," pronese tak tiše, že si ani nejsem jistá, jestli jsem slyšela dobře.
„Cože?"
„Miluju tě, Avery," zopakuje. Tentokrát už o něco hlasitěji.
„Já... já nevím, co říct."
„Nemusíš nic říkat," zavrtí hlavou. „Potřeboval jsem ti to říct dřív, než ti řeknu svoje tajemství. Tajemství, kvůli kterému se na mě už možná nikdy nebudeš dívat stejně."

Zack přinese zevnitř osušky a do jedné mě zabalí. Posadíme se na molo a chvíli jen hledíme na jezero, ve kterém jsme se ještě před pár minutami koupali.
„Když jsem ti říkal o Katherine, neřekl jsem ti to všechno. Řekl jsem ti, že je čerstvě rozvedená a má dvě děti, to je všechno pravda. Taky je pravda, že když to její dcery zjistily, všechno se pokazilo. Jenže jsem ti neřekl, jak se to dozvěděly. Po roce vztahu jí začalo být špatně od žaludku a když si zašla k doktorovi, poslal ji na krevní testy. Ty odhalily, že je těhotná."
V tu ránu se mi málem zastaví srdce.
„Zpočátku mi to nechtěla prozradit, jen říkala, že má nějakou virózu. Jasně, že jsem jí věřil. Taky proč bych neměl, používali jsme kondomy, ani by mě nenapadlo, že by mohla být těhotná. Jenže v pátém měsíci už to na ní začalo být vidět a ona musela s pravdou ven. Řekla mi, že čeká moje dítě. Stejně jako to musela přiznat svým dcerám. Její starší dcera je jen o rok mladší než já, takže si dokážeš představit, jak na to reagovala."
„Takže ty máš dítě?" zeptám se šeptem.
„Mám roční dceru."

Ten od vedleKde žijí příběhy. Začni objevovat