1 - De unde începe totul

3K 87 115
                                    

Sunt Evelyn Jones, am sânge semi-pur, iar anul trecut am ajuns la Hogwarts, școala visurilor mele. Am fost sortată în casa Hufflepuff, iar acolo am cunoscut un băiat și așa am intrat în cea mai toxică relație văzută sau trăită vreodată... alături de Colin Torres.

○●○●○●○

Stau în camera comună de la Hufflepuff, ascultând cum stropii de ploaie se izbesc cu putere de fereastră. Acum câteva săptămâni m-am întors la Hogwarts după ce vacanța de vară a luat sfârșit.

Deodată simt cum cineva se așază lângă mine și tresar. Îmi întorc repede capul și dau cu ochii de brunetul care m-a făcut să nu mai cred în iubire. Colin.

─ Bună, iubire, spune el.

─ Iubire? întreb nedumerită.

─ Da, Evelyn, de ce te miri așa? Te iubesc.

"Asta nu-i iubire, e obsesie."

Îmi dau ochii peste cap, regretând imediat că am făcut asta, dar se pare că, Colin nu a observat.

─ Ce-ai făcut azi? Nu te-am prea văzut.

─ M-am învârtit pe aici... Nimic special, răspund eu.

─ Te-ai întâlnit cu vreun băiat?

─ Nu, Colin, fără băieți. Ți-am promis doar...

Mă ridic de pe canapea, pregătită să plec la cursuri, dar mâna lui Colin mă oprește.

─ Fără băieți, Evelyn... Și du-te și schimbă-te, e prea scurtă fusta asta.

─ Pardon? Așa sunt toate fustele!

─ Vrei să se dea băieții la tine, iubire?

Oftez și urc scările până în camera noastră. Datorită faptului că tatăl său e cunoscut, Dumbledore i-a dat voie să aibă o cameră personală pe care s-o împartă cu mine. El mă iubește, dar eu nu. Îmi doresc să scap de el, îmi face viața un calvar. Ce a fost în capul meu când m-am îndrăgostit de el în anul 6?

Îmi iau o fustă puțin mai lungă, iar apoi mă îndrept singură spre clasă. Azi urmează să avem ore cu cei de la Slytherin, printre care e și Draco Malfoy. Nu ne-am prea vorbit de când am ajuns la școala asta, dar nu prea simt să mă placă. Ori din cauza lui Colin ori din cauză că n-am sânge pur și că sunt în Hufflepuff.

Mă așez stânjenită într-o bancă, așteptând să apară și Susan. Deodată aud cum cineva se așază lângă mine, iar crezând că ea ea, încep să vorbesc.

─ Susan... Mi-am uitat manualul în cameră, iar profesorul o să mă omoare! Spune-mi, te rog, că-

Îmi întorc capul și dau cu ochii de blondul care se uită cu o sprânceană ridicată la mine.

─ C-Ce faci tu aici? întreb bâlbâindu-mă.

─ Nu mai sunt locuri libere, răspunde Draco indiferent.

─ Malfoy, te rog, pleacă.

─ Vrei să stau pe jos? Jones, mai vezi tu vreo bancă liberă?

Obsesie [pauză]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum