── Nu promit ceva ce e evident.
Zâmbesc, gândindu-mă cât de norocoasă am fost când am dat peste el. Înainte mi se părea cel mai arogant băiat din școală, cel mai nesuferit, dar se pare că aparențele înșală.
── Draco, am întârziat la ore! mă trezesc deodată la realitate.
Pufnește din cauză că am întrerupt momentul doar pentru a spune asta. Îmi pune mâinile după gât și mă trage mai aproape, sărutându-mă. După câteva momente, ne oprim și mă uit în ochii lui, zâmbind.
── Tu chiar nu te poți abține, nu? întreb.
── Buzele tale păreau singure.
── Știi că vreau să continuăm, dar... avem ore, răspund jenată.
── Și? Doar azi.
Câteva minute mai târziu, accept propunerea lui, deși nu îmi prea surâde ideea de a chiuli numai pentru a sta împreună. Nu mă deranjează că vrea asta, dar puteam avea tot weekendul la dispoziție pentru noi.
Buzele lui se lipesc de ale mele, exact ca două piese de puzzle bine potrivite. Când rămânem fără aer, nu renunță, ajungând să lase mici săruturi pe gâtul meu.
── Vezi? spune la un moment dat, uitându-se la ce mi-a lăsat pe gât. Chiar aici scrie: "semnat, Draco Malfoy". Și știi că nu-mi place ca lumea să se atingă de ce e al meu, așa că rămâi cu mine.
Obrajii mi se înroșesc, lăsându-mi privirea în jos, rușinată. Gândul îmi zboară fără să vreau la discuția pe care am purtat-o acum câteva clipe, despre mama mea. Chiar îmi doresc să o găsesc, să o îmbrățișez, să-i spun că nu sunt supărată pe ea, deși a fost a doua persoană care a renunțat la mine. Adoram să-mi împletească părul, să se joace cu mine. Când am rămas fără ea și m-am trezit într-o casă nouă, cu noi părinți, m-am simțit pierdută.
── Eve? îi aud vocea calmă a lui Draco, așezându-se pe vine în fața mea. Ești bine?
Mă simt ca un copil care s-a lovit la genunchi sau care și-a pierdut părinții într-un supermarket. A doua variantă e corectă, o mare parte din ea.
── Ce-ai pățit? mai încearcă o dată, ridicându-se în picioare și prizându-mi fața între palmele lui.
Când îmi deschid ochii, o mică lacrimă mi se prelinge pe obraz, ajungând la crăpătura buzelor. Nu mai vreau să plâng în fața lui, să creadă că sunt chiar atât de lașă, dar pur și simplu nu pot. Nu-mi pot controla emoțiile. Întotdeauna și mereu trebuie să fie nu pot.
── Evelyn, îmi rostește numele, sperând că asta mă va face să scot măcar un sunet legat de ce s-a întâmplat și de ce am pățit dintr-o dată.
── D-Da?
── Ce s-a întâmplat?
Oftez.
── Mama, mărturisesc eu, uitându-mă în continuare în ochii săi, care mă fac de fiecare dată să mă simt acasă, un cuvânt atât de străin pentru mine.
── Ți-e dor de ea?
Realizez cât de patetic sună, de parcă aș fi un copil mic, dar chiar e adevărat. Dau din cap aprobator, puțin rușinată.
── Chiar îmi doresc să o găsesc, continui eu. Să o mai văd măcar o dată.
Draco Pov
Nu am nici cea mai mică idee de ce să spun. Faptul că eu o cunosc pe mama ei, care întâmplător este mătușa mea, dă toate lucrurile peste cap. Bellatrix mi-a spus că nu am voie să-i spun despre ea, că suntem rude. Totul trebuie să rămână secret, dintr-un motiv neștiutor.
O strâng în brațe, sperând c-o ajut să treacă peste moment și să ne întoarcem cu câteva minute în trecut, când buzele noastre erau împreună. Obrazul ei ud deja de la lacrimi, se lipește de materialul rece al robei mele. Îi iau fața între mâini și o sărut pe frunte, apoi din nou pe buze.
Evelyn Pov
── Vino cu mine, spune Draco, prizându-mă de mâini.
Nu spun nimic, acceptând. Ieșim din camera lui, parcurgem holurile, până ce ajungem în vârful Turnului de Astronomie. Priveliștea e incredibilă, dar din cauza răcorii, din cauză că e sfârșitul lui octombrie, nu mă prea pot bucura de asta. Draco mă îmbrățișează de la spate, lăsându-și capul pe umărul meu. După câteva minute, mă rotește spre el și mă privește în ochii, de parcă e pe cale să-și ia adio.
── Promite-mi că nu mă vei părăsi, spune el.
── Normal că promit asta. Credeam că-
Mă sărută, în timp ce înaintează și mă lipește de stâlpul din spate. Sunt recunoscătoare că singurul obstacol din relația noastră e Colin, nefiind nicio fată de partea lui Draco. Totul e perfect, cum n-a mai fost niciodată. Când ne oprim, îi inspir parfumul, corpul lui fiind lipit de al meu.
── Ar trebui să ne întoarcem, reușesc să spun, încercând să nu leșin din cauza lipsei de aer pe care am avut-o.
Afirmă din cap, sărutându-mă pentru ultima dată pe frunte, ca mai apoi să ne întoarcem în cameră. Când suntem pe cale să înaintăm pe hol, auzim din fața noastră mai multe voi, apropiindu-se de noi. Draco mă împinge într-o clasă din apropiere, ceea ce mă face să tresar.
── Ce faci? mă revolt eu.
── Dacă ne-ar vedea cineva, cât timp de detenție crezi că am primi? Că am mințit, că am chiulit, că am fost în Turnul de Astronomie.
Stau puțin și procesez ce a spus, ca în final să fiu de acord cu el. Îmi lipesc urechea de ușa încuiată, în timp ce vocile încep să devină din ce în ce mai clare. După bucata mare de lemn, realizez că stau chiar doamna McGonagall alături de Dumbledore.
── Sunteți sigur? se aude vocea care pare a fi a doamnei McGonagall.
── Din păcate da, afirmă Dumbledore. Domnul Torres va fi-
Dau peste o măsuță de lângă mine, răsturnând vaza care era pe ea. Cade pe jos, lăsând numai cioburi, ceea ce face ca vocile să înceteze.
── La naiba, Eve! șoptește Draco, enervat.
Cineva încearcă clanța, dar ușa fiind încuiată, nu reușește să pătrundă înăuntru. Știu că este doar o noțiune de timp până ce Dumbledore sau doamna McGonagall se vor ajuta de o vrajă pentru a deschide ușa. Deodată aud un cuvânt familiar, rostit de pe partea cealaltă. Draco mă prinde repede de mână, lovindu-mă la gleznă.
── Auu!! spun eu.
Realizează ce porcărie a făcut, dar nu e timp de pierdut. Îmi pierd echilibrul din cauza durerii, iar Draco mă prinde înainte de a cădea pe jos, punându-mi capul în poala lui. Înainte ca ușa să se deschidă, îmi șoptește:
── Prefă-te că ai leșinat și nu deschide ochii!
── Poftim?!
── E singura soluție!
Mă uit nerumerită la Draco, până ce realizez ce trebuie să fac. Glezna mă doare, dar nu ne pot da de gol. Îmi închid ochii.
CITEȘTI
Obsesie [pauză]
FantezieDouă drumuri, dar o singură decizie. Evelyn Jones crede că viața nu-i va mai zâmbi vreodată până ce îl întâlnește pe el. Pe blondul care, deși îl cunoaște ca drept fiind cel mai arogant, greu de controlat, enervant și neliniștit băiat, se dovedește...