Capitolul 12

1K 56 45
                                    

Pe mine, care nu sunt nici măcar pe jumătate atât de perfect precum e ea.

Sunt sigur că sunt ultima persoană pe care o vrea aproape în momentul de față, așa că mă așez în patul meu, cu fața spre ea. Oricât aș vrea să mă uit la ea, somnul e împotrivă. Adorm.

Evelyn Pov

Mă trezesc mai speriată ca niciodată. Nu știu sigur ce am visat, dar a fost extrem de înfricoșător. Îmi simt obrajii umezi, iar fiecare umbră din cameră pare că se apropie de mine, gata să mă mănânce. Mă ridic repede din pat și mă bag sub plapuma lui Draco, lipindu-mă de el. Tot corpul îmi tremură, iar lacrimile nu încetează să apară.

─ Eve? spune cu o voce groasă. Eve, ce-ai pățit?

Mă lipesc mai tare de el, iar singurul lucru pe care reușesc să-l spun, și ceea ce spun încontinuu e: "mi-e frică". Stau cu fața în pieptul lui, neînțelegând de ce sunt așa. Ce am visat de am ajuns în starea asta.

─ Ți-e frică? De? Eve, n-ai de ce să-ți fie frică. Sunt aici.

Respir greu. Plâng. Nu înțeleg de ce.

─ Liniștește-te, da? Nu-i nimic. Nu ți se întâmplă nimic...

Oricât aș vrea să-mi ridic capul și să văd acei ochi care îmi dau putere, nu pot. Nu pot să fac nimic. Mă simt imobilizată.

─ A fost doar un coșmar, continuă el. A trecut.

─ Mi-e frică...

Se dă mai în spate, astfel să mă poată privi în ochi. Îmi șterge lacrimile, iar apoi mă sărută pe frunte.

─ Nu trebuie. Nu ți se întâmplă nimic.

În alte circumstanțe, cuvintele astea, rostite de el, mi-ar da putere. Dar acum, nu. Îmi afund fața în tricoul lui, în timp ce tremur.

─ Ce-ai visat? întreabă, iar eu dau din umeri. Cum nu știi? Atunci de ce plângi?

─ P-Pentru că mi-e frică...

─ Asta înțeleg, dar de ce?

Nu mai spun nimic.

─ Eve?

Îmi scapă un suspin, iar el mă strânge mai tare în brațe, oftând și înțelegând că nu voi vorbi prea curând. Și nu pentru că nu vreau, ci pentru că nu știu. Nu știu ce să spun. Își bagă mâinile pe sub tricoul meu și mă mângâie pe spate, probabil, crezând că așa îl simt mai aproape. Atingerile lui îmi lasă un gol în stomac. După puțin timp, spune:

─ Mă duc să-ți aduc niște apă.

Îl văd cum se ridică din pat. Oricât aș vrea să spun ceva, să-l opresc din cauză că nu vreau să rămân singură, nu pot. Mă ridic de pe pat și simt cum rămân fără aer, amețind. Îl strig pe Draco, dar degeaba. Mă razem de marginea patului, îmi strâng pumnul și închid ochii. Urăsc când mi se întâmplă asta. Niciodată nu a ținut atât de mult. Nu știu ce e sigur. E ca atunci când te trezești brusc din somn, doar că eu o fac speriată.

Înauntru e beznă, doar câteva locuri din cameră se disting după lumina lunii care intră pe fereastră. Aud cum ușa se deschide, dar nu reacționez. Draco aprinde lampa de la pat, așteptându-se să fiu acolo, dar, în schimb, îmi vede creștetul capului de dincolo de pat.

─ Eve?

Se apropie de mine, iar când mă vede, se așază repede lângă.

─ Eve, ești bine??

Obsesie [pauză]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum